הערב ייערך הגמר הגדול של "אקס פקטור ישראל", העונה השלישית.  ארבעת הפיינליסטים הנרגשים נערכים לגמר יחד עם השופטים שלהם, עברי לידר שילווה שני מתמודדים מהנבחרת שלו, סאבלימינאל ומשה פרץ, כולם למעט שירי מימון שלא הצליחה להגיע לגמר עם אף מתמודד. אז קבלו את רביעיית הגמר שלכם לאקס פקטור העונה השלישית ובחרו את הפיינליסט המועדף עליכם 

מנבחרת הבנים של משה פרץ: גיא יהוד בן ה- 32 מראש העין: 
גיא יהוד בלט העונה כשביצע את הלהיט של זוהר ארגוב "עד מתי אלוהיי". הערב בגמר יבצע גיא את השיר "מה אתה רוצה ממני" של חנן בן ארי. גיא יהוד המסלסל של העונה מגיע ממשפחה תימנית ענפה, נשוי לשירן שנמצאת בהריון ואבא לנועם בן ה-3 . בגיל 16 גילה את יכולותיו בשירה, והחל לכתוב ולהלחין שירים.  גיא הוא הזמר המזרחי היחיד שנותר מהעונה הנוכחית הוא התבלט בעיקר בגלל הניסיון הבימתי שהיה לו על פני מתמודדים אחרים. לאורך הדרך השופטים התפלאו מקול הזמיר אך העירו לו שהוא חלש יותר בפרפורמנס על הבמה.

גיא יהוד. צילום: יח
גיא יהוד. צילום: יח

מנבחרת הבנים של סאבלימינל צמד הברינקס אבי בן ה- 29 ואלכס בן ה- 28 שניהם מחולון: 
צמד הברינקס בלטו העונה בעיקר כשביצעו את השיר של טיפקס "בתוך נייר עיתון" והערב על במת הגמר יבצעו את השיר "בא לה לרקוד" של גל מלכה וסטטיק. אבי גנאש עלה לארץ בגיל שלוש מאתיופה במבצע שלמה. אלכס אליונגה עלה לארץ מקונגו בגיל 13. השניים הכירו בכותלי בית הספר נתיבות . אלכס כעולה חדש בבית הספר התקבל בחום אצל חברו לספסל אבי.

למרות שאלכס היה דובר צרפתית הם מצאו דרך לתקשר ביניהם והמוזיקה הייתה החיבור המרכזי שלהם. הברינקס גרפו שלל מחמאות מהשופטים החל מהאודישן הראשון ועד לשידורים החיים. הם הרכב ההיפ הופ היחידי שהגיע לשלב הלייבים בניצוחו של סאבלימינל אחרי שלאורך כל השידורים החיים הם קיבלו ביקורות קשות על בחירת השירים שלהם.  
מנבחרת הצעירים של עברי לידר שני המתמודדים הבולטים ביותר העונה:  עדן אלנה בת ה- 17.5 מירושלים: 



הביצוע הכי טוב של עדן במהלך העונה היה של איימי ווינאוהס, back to back, והערב היא מתכננת לבצע את Human של christina perri. עדן היא אתיופית שנולדה בארץ, בת יחידה לאם חד הורית. כל ילדותה התביישה והתכחשה למוצאה ןלא הייתה שלמה עם צבע עורה ורצתה לשנות ולמחוק אותו בניסיונות להידמות ללבנים.

היא נמצאת בזוגיות עם אסף, בחור לבן חובש כיפה, ויש לה יותר מ-42 צמידים שכל אחד מסמל מישהו או משהו אחר עבורה. היא הדהימה את השופטים החל מהאודישן הראשון והוגדרה כזמרת הכי טובה שהייתה עד היום בתוכנית.
 
המתמודד הנוסף של עברי לידר, ים רפאלי בן ה- 19

ה
וא מאילת, וכן יש לו קשר לבר רפאלי אבל הוא הגיע לגמר בזכות היכולות הווקליות המרשימות שלו ולא בזכות הקשר המשפחתי.  הוא הדהים את השופטים והקהל כשביצע את קרייזי של gnarls barkly והערב בגמר הוא יבצע את הלהיט feeling good של Avicii.  כשהיה בן שנה וחצי ננשך על ידי כלב אמסטף בלחי ומכאן הצלקת , זה גם היה הטריגר שגרם לגירושים של הוריו. 
 

בגיל 11 אימו נכנסה להריון מבן זוגה החדש ובלידה היא נפטרה . המוזיקה הצילה אותו מהמקום הלא טוב שיכל להגיע אליו. הוא למד לנגן בכוחות עצמו על גיטרה. משפחתו של חברו הטוב אימצו אותו לביתם באילת. ים כמעט ועזב את התוכנית עוד בשלב הראשוני של מחנה האימונים כי הוא היה אמור להתגייס אך ברגע האחרון הצבא דחה לו את הגיוס וכעת הוא הגיע לגמר.