כתב הערבים של ערוץ 10, חזי סימנטוב, רגיל להופיע בתקשורת בצורה רצינית, כשהוא בעיקר מעביר את מה שקורה בעולם הערבי, ואת ההשלכות של הפעולות שקורות במזרח התיכון, ושל האסלאם באופן כללי. אבל הפעם תפסו אותו שי גולדשטיין ולאה לב עם העניבה משוחררת, והתוצאה היתה פשוט קורעת מצחוק.



סימנטוב עלה לשידור במהלך "שיחה בהפתעה", אך רק לקראת אמצע השיחה הבין שהוא בשידור חי. עד אז הוא הספיק להסתלבט על המבטא שלו, על משרד ההסברה הסורי, ניסה ללמד את המגישים באולפן איך לעשות מבטא, ולסיום גם הצליח לחקות את ירון לונדון. על הדרך הספיק הכתב לסגור עם שי גולדשטיין טיסה לבירתה הקודמת של דאעש, א-ראקה, וגם ניסה להסביר איך גם הואוגם צביקה יחזקאלי מצליחים לעשות את המבטא שלהם כל כך אמין. סימנטוב גם חשף מי מגיש ערוץ 10 שתמיד מתקיל את הכתבים בשידור וגם תיקן את עצמו, לאחר ששמע הקלטה ישנה שלו שהוכנסה לשידור.



סיפרו לנו אנשים שעובדים איתך, שאתה חקיין על, ואתה עושה חיקויים של ירון לונדון פצצה


"אני אבצע שורה אחת של ירון לונדון. פעם צביקה יחזקאלי עשה פינה בענייני ערבים, ואז ירון, שמתקיל את הכתבים, התקיל אותו לאחר הווידאו ששודר, ושאל אותו: 'אמור לי, מה מהירות ממוצעת של גמל'? צביקה לא ידע, אפילו אני לא יודע. אפילו לבעלים של הגמל אין מד מהירות על הגמל".