לא רק ליאור שליין: בפרק הבכורה של העונה החדשה של תוכנית הסאטירה "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" שעלתה אתמול בארה"ב, הקומיקאי המצליח בחר להתייחס דווקא לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ושלל הפרשיות שנקשרו בשמו. התוכנית המצליחה שגרפה במשך השנים שלל פרסים, סוקרת את האירועים האקטואליים ארה"ב ובעולם, וזוכה לרייטינג גבוהה של מיליוני אמריקאים, שמכירים כעת את פרשת הגלידות של שרה נתניהו.



"ישראל, הדבר הזה שאתם מזכירים שכל החברים שלכם באותו צד פוליטי אבל אתם עדיין רוצים לנהל ויכוח", פתח אוליבר את הקטע. "השבוע האחרון הביא שערורייה חדשה לפתחו של ראש ממשלת ישראל, הוא מואשם בכך שקיבל לכאורה מתנות יקרות ערך מחבריו העשירים, ביניהן סיגרים ושמפניה בשווי 300 אלף דולר".





"למרות שהוא מכחיש את ההאשמות, למר נתניהו ואשתו יש טעם ראוותני, ואשת ראש הממשלה זכתה לכינוי 'מארי אנטואנט הישראלית', שזו גם ביקורת נוקבת, וגם נושא מעולה למסיבת בת מצוות מלאת שיק", המשיך המנחה. "הפרטים לגבי הוצאות הזוג הם מדהימים, במשך השנים נטען כי הם הוציאו 1,700 דולר על נרות ריחניים, 2,700 דולר על גלידה יוקרתית, ובשנת 2013 נתניהו הוציא לכאורה 127 אלף דולר על התקנת מיטה זוגית במטוס, כדי להגיע להלווייתה של מרגרט תאצ'ר, ומדובר בטיסה של 5 שעות בלבד. למרות שאני יכול להבין אותם, כי אחרי שאתה הולך להלוויה של מרגרט תאצ'ר אתה הולך להיות חם ומוכן להז****".



"לפני מספר שנים בני הזוג ניסו להדוף את הביקורת בכך שנתנו למנחה ריאליטי (מושיק גלאמין) להיכנס לסיור במעון ראש הממשלה כדי להראות באיזו ערימת חרא מדובר. כל הקטע נעשה בטעם רע, אך יש רגע שמעלה את הרמה". אז אוליבר הציג כמה קטעים מתוך סרטון הסיור המפורסם של גלאמין בדיבוב לאנגלית, ביניהם הרגע בו הוא אומר "מה זה פה מאחור, אני חושב שאנה פרנק מתחבאת כאן בארון". הקומיקאי, כמובן לא נשאר אדיש להתייחסות ואמר, "וואו, וואו, וואו, באף שלב בעריכת הסרטון, אף אחד מהמעורבים, כולל נציגיו של משרד ראש הממשלה לא חשב להגיד 'הכל בסדר עם הסרטון, אבל אולי נוריד את הבדיחה על אנה פרנק'".