הבוקר (שני) נערכה מסיבת העיתונאים של "yes" לחשיפת הפקות המקור המובילות לשנה הקרובה, 2018 ולתחילת שנת 2019. מנכ"ל החברה, רון אילון, ציין במסיבת העיתונאים כי ישראל הפכה להיות "TV start-up nation", וחשף כי מכירה והפצה של תוכן ישראלי בעולם הניבו כ-400 מיליון שקל בשנים האחרונות.



אילון העביר ביקורת על משרד האוצר והתקשורת שאינם מעניקים הטבות מס כדי לשפר את יכולות ההשקעה בתוכן ישראלי. המנכ"ל קרא למתחריו בטלוויזיה הרב ערוצית (הוט) לחבור יחד כדי לשנות את הרגולציה המיושנת שאינה תומכת במימון הפקות מקור כמו שהם תומכים בצק פוינט כיל וטבע, ואמר, "בואו נניח למלחמות היומיומיות שלנו ביום יום לשם מטרה זו. בלי ההתערבות הזו, יקטנו הסיכויים שלישראל תהיה בקרוב עוד 'פאודות' להתגאות בה".



רון אילון, מנכ"ל YES. באדיבות yes
רון אילון, מנכ"ל YES. באדיבות yes



המנכ"ל קרא על הבמה למשרד האוצר ומשרד התקשורת להעניק לחברות הטבת מס משמעותית, בשיטת גבייה שתחול על כל החברות בשוק, "דרך הפעולה הזה, לא רק שתיתן עוד אוויר לתעשייה המקומית, אלא תניע לעוד ועוד שיתופי פעולה בינלאומיים, להצלחות ולגאוות". 



את הדברים אמר אילון לאחר שבשבוע שעבר זכתה סדרת הדגל של "yes", "פאודה", בכל 11 המועמדויות עליהם התמודדה ופרק הסיום של העונה השניה רשם נתוני רייטינג חסרי תקדים שמביסות גם את הסדרות בערוצים המסחריים.