שחקן הסדרה "פאודה", איציק כהן, התייחס לטענותיהם של ה-BDS שקוראים להסרת הסדרה מ"נטפליקס": "חבל שלא מנסים לגנות את הארי פוטר שעשה סרט על סיפור ישראלי. יכול להיות שסתם מדובר ביחסי ציבור לסדרה, אני לא אהיה מופתע מכך. הסדרה מנסה להראות את הקונפליקט בצבעים שונים ולא רק בשחור בלבן כדי לבחון את האנשים מאחורי הכותרות. BDS עוסקים בעיקר בגינוי ולעשות הרבה רעש אך לא עוסקים בלנסות לקרב בין הצדדים".



על הצלחת הסדרה סיפר: "הסדרה אכן חוצה יבשות באמצעות ההפצה ההמונית של נטפליקס אך היא גם נצפית כמעט בכל בית ישראל. אני לא זוכר שחוויתי איזשהו גינוי ישראלי על התייחסות חד צדדית של הסדרה על הסכסוך. מי שצופה בסדרה מזהה אותי, אפילו בחו"ל".




"כיום אני מצטלם לסרט חדש בבלגיה וכשעמדתי בביקורת הגבולות. היה תור ארוך, וראיתי את הפקידה מאחורי הזכוכית מסמנת לי עם האצבע לבוא, נבהלתי ופחדתי שהיא חושבת שאני מחבל, אמרתי לעצמי 'מה היא רוצה'. היא אמרה לי 'you from fauda, you captain', היא רק רצתה לספר לי שהיא מעריצה את הסדרה".



"זה מדהים איך השתנתה לי הקריירה מאיפה שהתחלתי לאיפה שאני היום, היא ממש הפכה לספורט אתגרי עבורי. שבתי לארץ כדי לחגוג את חג הפסח ואת ליל הסדר אצל אחי המתגורר בנתיבות ואני מאחל לכל עם ישראל חג שמח".

עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן