מערכת היחסים בין הדוגמנית הישראלית המצליחה בר רפאלי לתקשורת המקומית ידעה עליות ומורדות במשך השנים. המתיחות החלה בסכסוך קולני כשהסופר-מודל הביאה לארץ את בן זוגה דאז, ליאונרדו דיקפריו והסתירה אותו ממצלמות הפפרצי למורת רוחם הרבה על גופי התקשורת והמשיכה למספר הפסקות אש בהן העיתונאים דווקא פרגנו לכוכבת. למרות שבימים אלו מתקיימת "הודנה" בין הדוגמנית לתקשורת, אפשר לומר שהיחסים תמיד היו מלאי מתחים ומשקעים. כעת, נראה כי השטח שוב מתחיל להסלים.



בראיון למגזין "לאשה" אמרה רפאלי: "כואב לי שהבנות שלי יגדלו בתוך עולם שנשים שמציינות מי התלבשה טוב ומי נראית כאילו היא הגיעה לארוחת ערב אצל פרדי קרוגר. אני כבר מזמן לא מסכימה שגיא פינס יצלמו אותי לאופנה שלהם".





גיא פינס, ידוע בכך שהוא מוכן להגן על עמדותיו בחירוף נפש, ורבים התעשייה זוכרים את הנאום אותו נשא לאחר שהותקף על ידי מיכל אמדורסקי בעקבות כך ששידר קטע בו תחתוני בגד הים שלה נפלו בשידור חי ("טעות, אבל ליונית לוי זה לא היה קורה").




גם הפעם, העיתונאי לא נשאר חייב, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "בר רפאלי (!) מתבכיינת ל'לאישה' כמה שכואב לה הלב שבנותיה יגדלו לעולם שנותן ציונים לנשים על איך שהן מתלבשות. ממליץ לה בראיונות הבאים להתבאס גם על חיפצון נשים בביקיני בספורטס אילוסטרייטד, להתלונן שאין מידות לנשים אמיתיות על המדפים, ולמחות על כך שאין עבודה לדוגמניות במידות 'רגילות'".





משם המשיך הוויכוח להתקיים בין העמוד בפמיניסטי 'כולן' למגיש עצמו: "תגיד, אתה מרגיש בסדר עם לתת לנשים ציונים על פמיניזם, בהתחשב בקריירה שלך?", נכתב מטעם העמוד. "כן. לנשים, לגברים, לעצמי מדי פעם. מרגיש נוח לגמרי לקיים דיונים", הגיב פינס. עמוד "כולן" המשיך וכתב: "לא, זה לא דיון. זה אצבע מאשימה לאישה אחרת. לא אתה ולא אנחנו מחזיקים את הפמינומטר, ואולי תתחיל עם עצמך". המגיש הגיב: "אז לגבר אסור להשיב לאישה שמעירה לו? זה לא פמיניסטי? אני מעדיף גמל שלא מחביא את הדבשת שלו".