"לגיון", עונה 2, יס VOD, יס EDGE: השאלה לפני הצפייה בפרק הראשון של העונה החדשה הייתה אם תצליח הסדרה לשמור על הגבהים שבהם ריחפה בעונה הקודמת. בתום הצפייה בפרק נותר סימן השאלה באוויר. "לגיון", עונה 2, מקפצת בין רגעים מהפנטים לבין אוסף גדול מדי של גלויות סוריאליסטיות שכמותן אפשר לרכוש בכל דוכן במוזיאון לאומנות בת זמננו. הרבה יותר מדי ברברת ויזואלית ומילולית המיועדת לייצר את הסוטול האומנותי, מייצרת בסופו של דבר כבדות על העפעפיים. מעט מדי גאונות, יותר מדי חרופ, ככה לא בונים וכו'. נקווה לשיפור בהמשך הדרך.





"מתחזים", עונה 2, סלקום TV, הוט 3, הוט VOD: ממתק קטן, טעים, לא עמוק מדי, לא מזיק, מושקע ולא לוקח את עצמו ברצינות רבה מדי, לא משאיר את הצופה בתחושת כעס על שבזבז זמן מול המסך. ובעיקר עם ענבר לביא, ישראלית צברית לגמרי מרמת גן שעברה להתגורר בארצות הברית.



היא עשתה בדרך כלל תפקידי משנה ובשנים האחרונות מתחילה לקבל תפקידים ראשיים. ענבר מגלמת בסדרה את תפקיד מאדי, נוכלת מקסימה, שלובשת ופושטת תלבושות ופאות ומבטאים, וממלאת בהצלחה את תפקידיה הרבים. אנחנו זקוקים לענבר לקימום הגאווה הפטריוטית, במיוחד בימים הקשים האלה שבהם עמרי כספי נחתך מגולדן סטייט. מומלץ בכיף.




"עיתון", נטפליקס: הסדרה שעלתה בשבוע שעבר מעניינת בעיקר במה שאינה - לא אמריקאית אלא רוסית דווקא. היא מספרת בדיוק רב על המתרחש במערכת עיתון רוסי שאוליגרך שעשה את הונו באופן לא חוקי משתלט עליו. הדמויות הן לא כאלו שיופיעו בסדרה אמריקאית - מקריחות, מכריסות, לעתים מזיעות ממש, לא מסופרות על פי התקן, לבושות ז'קטים ומכנסיים מקורדרוי. דירותיהן צפופות, הריהוט זוועתי. הן אינן שנונות. לא אומרות "כאילו דה". מלאות פחדים אנושיים - סדרה עשויה במידת אדם. בעלת עלילה מעניינת. "עיתון" מרעננת, שונה, אחלה סדרה שבעולם.