מחקר חדש שפורסם על ידי של נטפליקס חושף את השותפים הטובים ביותר לבינג' - חיות מחמד. מהנתונים עולה כי 74% מהמנויים צפו בנטפליקס עם חיית המחמד שלהם ול-30% יש פרופיל משותף להם וחיית המחמד שלהם. סביר להניח שעכשיו חלקכם תוהים - למה לי לצפות בסדרות טלוויזיה ובסרטים עם הכלב או החתול (או כל חיה שבחרתם לגדל)? 37% מהצופים ציינו כי חיות המחמד הן שותף מעולה להתכרבלות על הספה או המיטה, 21% ציינו כי החיות לא משתלטות על השלט ו-18% התייחסו לעובדה שבניגוד לבני האדם, הכלבים והחתולים לא עושים ספוילרים.



מחקר חדש חשף: למעלה מ-70% ממנויי נטפליקס צופים ביחד עם חיות המחמד שלהם

16% ציינו כי החיות תמיד מוכנות לצפייה בעוד פרק, בניגוד לבני אדם שנוטים להתעייף בשלב מסוים. הסקר מראה גם כי אחד מתך שלושה אנשים חיפשו את תמיכתם של חיית המחמד בזמן סצנות מפחידות או עצובות, ו-22% דיברו בעבר עם החיות על סדרות או סרטים שהם ראו. 

עם זאת, הצפייה עם חיות המחמד מלווה במספר סיכונים (למצוא את עצמך מכוסה בפרווה או בשריטות זה לא אחד מהם). 34% מהאנשים היו צריכים לפנות את מקום הישיבה שלהם כדי שחיית המחמד תוכל לשכב יותר בנוחות, 22% מהאנשים שיחדו אותם עם ממתקים כדי שיצפו איתם יותר זמן ו-12% הלכו רחוק יותר וכיבו את הטלוויזיה כי קיבלו את הרושם שהחיה שלהן לא נהנית מהתוכן. 

ובאילו סדרות צופים החיות והבעלים ביחד? בעלי כלבים בדרך כלל בוחרים בסדרת דרמה כמו נרקוס או המלכה. בעלי חתולים, מתחברים יותר למדע בדיוני כמו מראה שחורה או סטאר טרק. ואחרונים חביבים, חובבי הציפורים ילכו לכיוון של קומדיות כמו כתום זה השחור החדש. אבל הסדרה שמחברת בין כל חובבי החיות באשר הם היא תמיד תהיה דברים מוזרים. המדינות בהן מנויי נטפליקס עושים הכי הרבה בינג' הן הודו, תאילנד, ארה"ב, ספרד, דרום קוריאה, איטליה, אנגליה, קנדה, פולין וצרפת.