הראל סקעת ושירי מימון כבר עשו את הדרך מבמת המתמודדים בתוכנית שירה אל שולחן השופטים. גם עדן בן זקן ונינט טייב עשו את המעבר הגדול, אם כי לתקופה מוגבלת בלבד. כעת, מסתמן כי מתמודדת עבר נוספת בתוכנית ריאליטי מוזיקלית הולכת לעבור את השינוי הנחשק, ולהפוך ללא פחות ממנטורית ב"דה וויס".



יובל דיין בת ה-23, החלה את דרכה בתכנית וסומנה כפייבוריטית של השופטים מהשלבים הראשונים. המתמודדת פרשה באמצע העונה, בגלל לחץ נפשי, באחד האירועים המפתיעים ודרמטיים בתולדות התוכנית. כעת, נראה כי הזמרת, שמאז פיתחה קריירת סולו מצליחה, עשויה להצטרף לפאנל השופטים.





הפקת "דה וויס" נמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת העונה החמישית, ולא ברור מי יהיו המנטורים שיחליטו מי יהיה "הקול של ישראל". כחלק ממשחק הכיסאות שמתרחש מסביב לתוכניות השירה, לפני שבוע סיפרנו לכם כי מירי מסיקה קיבלה הצעה לעזוב את התפקיד בריאליטי של "רשת 13", ולעבור לתוכנית הריאליטי המדוברת של אייל גולן ואביב גפן, הפעם דווקא כמגישה שגם תשפוט בין שני המנטורים שיתחרו ראש בראש. 



מרשת 13 נמסר בתגובה: "אנו שמחים על העניין הרב סביב ההכנות לקראת הפקת העונה החמישית  של 'דה וויס' וליהוק המנטורים שישבו על הכסאות. אולם, לכשיהיה על מה לדווח נעשה זאת בשמחה".