חודשים לפני עליית העונה האחרונה, מעריצי "משחקי הכס" להוטים לגלות כל פרט אפשרי לגבי המתרחש בסדרה, על פרטי העלילה העסיסיים, ועל מה שקורה מאחורי הקלעים של שבע הממלכות. כדי לספק את הסקרנות השחקנית אמיליה קלארק, הלא היא דאינריז טארגריין, החליטה לקחת את את הצופים אל תוך הסט של הסדרה המדוברת ביותר בעולם.



בסוף השבוע האחרון אתר Omaze העלה סרטון בו נראית הכוכבת כשהיא לבושה בבגדי אם הדרקונים, ומבטיחה לחשוף בפני המצלמה את המקום בו מצטלמת העונה השמינית של "משחקי הכס" שתעלה לשידור ב-2019. למרבה ההפתעה, קלארק נתקלה בכמה קשיים בדרך לגלות לעולם את מה שמתרחש בווֶסטֶרוֹז.





את מה שלא הצליחה קלארק להציג לצופים, חשפו מספר תמונות שצצו ברחבי הרשת בימים האחרון ופורסמו מחשבונות שונים באינסטגרם, בהן ניתן לראות את השלג המזוייף שמופיע ב"מעלה המלך" עם בואו של החורף, וכן את חומות הממלכה כשרכבי ההפקה מסתובבים ביניהם.











פרטים מוצקים יותר אודות העונה הקרובה נחשפו בחודש שעבר, בכנס INTV לחדשנות בטלוויזיה של "קשת", בפאנל על HBO שכלל את מנהלי הדרמה של הרשת, פרנצ'סקה אורסי ודיוויד לוין.



"נפל בחלקי הכבוד להיות נוכחת בהקראת התסריט של הפרקים האחרונים של משחקי הכס", סיפרה אורסי. "סגרו את הדלתות, כולם הזיעו שם, איש מהשחקנים לא קיבל את התסריטים קודם לכן".



"אחד אחרי השני הם נפלו ומתו, הדמעות זרמו", הוסיפה אורסי. "כשהגענו למילים האחרונות, כולם הורידו את הראש לרגע, ואז עמדו ומחאו כפיים במשך דקות ארוכות." לוין הוסיף: "אחד הדברים היפים שקורים בהקראת תסריט של משחקי הכס, כשמישהו מת - מוחאים לו כפיים."