את השם שלמור שטרוזמן למדנו להכיר מגלגל"צ, אבל נדמה שמעכשיו, היא תהיה "קצת" יותר מפורסמת, לאחר שנבחרה להנחות לצידו של גיא פינס את התוכנית "ערב טוב", תוכנית הרכילות המובילה בישראל. שטרוזמן, בת ה-27, תנחה פעם אחת בשבוע, במקומה של לירון ויצמן, ותיכנס למשבצת חדשה, למרות שהטלוויזיה לא חדשה לה.

שטרוזמן, אשר היתה בזמן השירות הצבאי שלה אחת המגישות הבולטות בגלגל"צ, שם קיבלה את התוכנית "קולות החיילים", המשיכה לאחר מכן לתקופה קצרה בהנחייה בערוץ 20, ולאחר מכן הגיעה גם לתוכנית הבוקר של קשת. שטרוזמן צפויה להיכנס לתפקיד בקרוב, ובסביבתו של פינס ציינו כי הם מרוצים מאוד מהמגישה המחליפה, שעברה מיונים לא פשוטים. שרוזמן, אגב, נבחרה בעבר על ידי מגזין טיים אאוט לאחת מהרווקות הנחשקות בתל אביב.

מי שפרגנה לה על המעבר היתה המגישה הקודמת, לירון ויצמן, שכבר עברה את טבילת האש שלה בתור מנחת האח הגדול, ואף קיבלה מחמאות על הכניסה החלקה לפורמט. ויצמן עצמה העלתה סטורי בו איחלה בהצלחה למגישה החדשה. כזכור, ויצמן היתה אחת מאבני הדרך של התוכנית, ועבדה שם למעלה מעשור, חלקם הגדול לצידו של פינס. גרוזמן אמורה גם להנחות אייטמים מהשטח, כחלק מהצוות החדש שנבנה.