כוכבות הילדים רינת גבאי ומיקי מוכתר התחרו בשנים האחרונות על משבצת דומה, וזכו לשלל השוואות שונות בתקשורת. אחרי שלפני שבועיים הודיעה גבאי על פרידה מקצועית מהמנהל האישי שלה ב-14 שנים האחרונות, שהוא גם בעלה, דורון מור, שאלה דומה התעוררה גם במקרה של מיקי, שגם במקרה שלה בעלה מתפקד בתור מנהלה האישי.


מיקי: "אם בעלי ואני ניפרד כמו רינת גבאי ובעלה - זה יהיה הסוף של 'מיקי'"

בתוכנית "סלבריישן" שתשודר ביום שישי בשעה 22:40 שאל המגיש צחי קומה את מוכתר על האפשרות של פיצול מקצועי, וכוכבת הילדים השיבה: "חס ושלום, בן פורט יוסף, אני לא רוצה לדבר על זה, לא רוצה לחשוב על זה בכלל. הציפרלקס... לפעמים הוא אומר לי 'אני לא מגיע לצילומים, יש לי דברים במשרד', ואני אומרת לו: 'בסדר, אז אל תגיע'. ואז שעה אני על הסט ואני לא רואה אותו ואני אומרת: 'לא הדליקו לי מזגן, וזה לא הגיע וקובי לא מקשיב למה שאני אומרת', אני מאבדת את זה. ואז הוא מגיע וכמו איזה פיה, הוא מפזר איזה משהו והכל פתאום קורה".



"אני משתדלת לא לחשוב על זה. אנחנו מכירים את דורון ורינת שנים. אני מקווה בשבילם שזו ההחלטה הכי נכונה. אני אגיד לך פה משהו שאני לא מאמינה שאני אומרת - אם זה יקרה, אז 'מיקי' לא תהיה. אני לא רואה את עצמי... אם אנחנו נפרדים מקצועית, אז אין מצב שמישהו אחר ינהל אותי ובבית בערב נגיד 'מה המצב מאמי'. אז אין".



"סלבריישן" עם העיתונאי צחי קומה, יום שישי בשעה 22:40, "רשת 13"