קמפיין MeToo# הרעיד את עולם הבידור מהאז התפוצצות פרשת הארווי ויינשטיין בנובמבר האחרון והגיע להשפעה ציבורית רחבה. במוצאי השבת ישודר ב"כאן 11" סרטה הדוקומנטרי של רוני זינגר "MeToo# מהפכה" שעוסק בעיקר בשטח האפור שקיים ביחסי גברים-נשים, ומנסה לברר כיצד הקמפיין השפיע על האופן בו נתפסת היום הטרדה ואיך הרוח החדשה הזו מחלחלת למקומות העבודה והבילוי.



בשבוע שעבר הזמר מוטי גלעדי יצא כנגד קמפיין MeToo# בראיון ב"מעריב" ואמר: "אני חושב שהלכו רחוק מדי בעניין הזה, שקצת מוגזם בהבלטה שלו. היום גבר צריך להיזהר שמא בטעות יגיד 'את לבושה באופן סקסי הבוקר', כי הוא עלול לצאת מטרידן. הפרובוקטיביות של הלבוש, או חוסר הלבוש, של נערות צעירות ולא רק צעירות, הוא חלק מהעניין. ואני לא אפרט מדי, כאילו הפרצה קוראת לגנב".





כעת, גם הקומיקאי והמוזיקאי ננסי ברנדס מביע את דעתו על הקמפיין ואומר בראיון לעיתונאית "כאן": "יש משהו מאוד פרימיטיבי בהתנהגות שלנו. אני חושב שצריך שיקימו בתי ספר או הדרכה לנשים איך להתנהג מול כל הניסיונות של הגברים לכבוש אותן, כי מה את אומרת לי 'אנחנו חלשות ואנחנו מתביישות'", ומוסיף:  "לפני 10, 15, 20 שנה הייתה תקופה אחרת, הרבה חברים שלי, שאני מכיר אותם, אם היו מתנהגים היום כמו שהיו אז – היום הם היו בכלא".





המסע של זינגר, הכולל גם חשיפה אישית של ההטרדות שהיא עצמה חוותה כאשה וכעיתונאית, מציב זרקור על הבלבול שיצר הקמפיין ביחסים בין המינים וחושף כמה הוא שנוי במחלוקת, אך גם מציף שאלות כמו: האם הקמפיין לא הלך רחוק מדי? וכיצד יוגדרו מעתה החיזור והרומנטיקה?



MeToo# מהפכה, מוצ"ש, בשעה 21:45 בכאן 11 ובדיגיטל