העונה התשיעית של "האח הגדול" עוברת לא מעט טלטלות ביניהן פרישתה של "האחות הגדולה", רווית מנדל, וכניסתו של האח הגדול החדש רועי עוז, כמו גם נתוני הרייטינג המאכזבים. כעת, מאיימים חלק מצופי "האח הגדול", כי יחרימו את הריאליטי המדובר. כמו בכל עונה של התוכנית, מתארגנת בפייסבוק קבוצה שזועמת על התנהלות כזאת או אחרת של ההפקה, ויוצאת לגבעות נווה אילן עם הסעות מאורגנות לצד רמקולים, ושלטים מתנוססים במטרה להפגין נגד הפקת "האח הגדול" או נגד דייר מסויים בבית.



גם העונה הגבעות כנראה לא יישארו שוממות, כיוון שחלק מצופי "האח הגדול" זעמו כאשר הדיירת שמס מרעי אבורוך, נבחרה לשמש ראש הממשלה של הבית, במסגרת המשימה השבועית להקמת ממשלה, עליה הכריז האח הגדול החדש. צופי התוכנית שגם חתמו בשבוע שעבר על עצומה הקוראת להוציא את שמס מהבית כי היא מסיתה נגד ראש הממשלה ונגד המדינה, מאיימים כעת להחרים את התוכנית, להתנתק מהערוץ בתשלום ולהגיע לאולפני נווה אילן ולמשרדי ההפקה ולהפגין.



הצופים נגד "האח הגדול". צילום מסך
הצופים נגד "האח הגדול". צילום מסך



לא הבחירה בשמס היא שעוררה מהומה ברשת, אלא הכתובית שהתנוססה בזכיינית רשת 13 בה נכתב: "שמס נבחרה על ידי הדיירים להיות ראש הממשלה הפלסטינית". אחד ממנהלי פורום האח הגדול כתב: "הפקת האח הגדול אתם לא משדרים בפלסטין. מה זו החוצפה הזו? אתם כותבים בטלוויזיה ישראלית בתוכנית ריאליטי ישראלית ובמשימה שהייתה חייבת להיות הכי ישראלית, ביזיתם את התוכניות ואת הישראליות עד הסוף. פלסטין בפלסטין וכאן מדינת ישראל. תשדרו באלג'זירה כי אנחנו את הרייטינג נגמור. אנחנו נפתח במאבק נגד ערוץ 13 והפקת האח הגדול", בעקבות הפוסט החלה סערה גדולה בפורומים של האח הגדול של צופי האח המאוכזבים שהתארגנו למחאה.



אלא שמאז אתמול, הייתה בבית האח הגדול הפיכה, שמס נאלצה לעזוב את התפקיד, ומגי נכנסה לנעליה בתפקיד ראשת הממשלה, אז נראה שכרגע כל התוכניות להפגין הוקפאו עד להודעה חדשה.