משימת התקציב בבית "האח הגדול" יצאה לדרך. שמס מרעי אבורוך נבחרה כראשת ממשלה ובנאומה הראשון לאומה הבטיחה שוויון זכויות מלא ושלום עולמי ותקציב שבועי מנופח, אך ורק אם האזרחים יישאו בנטל ויקלפו המון בוטנים: "יקלפו, יקבלו, לא יקלפו, לא יקבלו", חתמה שמס את נאומה.



מגי בכתה שהיא לא נבחרה לראשת הממשלה כי היא פחדה שאימא שלה נורא תתעצבן אם בתה לא תגשים את חלומה הגדול להנהיג את העם. בעוד היא שופכת דמעות עצובות בחדר השירות, היא ראתה את השפן מסתכל בשעונו וממהר לדרכו, אך הוא הספיק למלמל לעברה: "תעשי הפיכה ותפילי את הממשלה".



מגי חשבה שזה רעיון מצוין והצטרפה למקלפים בחיוך ממזרי, אך לא לפני שקפצה קודם לביקור אצל הכובען המטורף שהגיש לה תה ועוגיות בוטנים, כמו אלה של פסח שהיא נורא אוהבת.



"האח הגדול". צילום מסך
"האח הגדול". צילום מסך



כולם קילפו את הבוטנים בשמחה, מצאת החמה עד צאת הנשמה, עד שמגי קראה בקול את המילה: "רוטציה" וגרמה לאורלי החרוצה שקילפה הכי הרבה בוטנים מכולם, לבלבלות קשות. "מה זה רוטציה כפרה"? היא שאלה את מגי, וזאת הסבירה לה שצריך להפיל את שמס ולמנות אותה, את מגי, לראשת ממשלה במקומה. אורלי נבהלה, כי תמיד קשה לה עם שינויים, אך מגי תקעה בה מבט של האיום האיראני ואורלי מיד התרצתה: "טוב, בסדר כפרה, רק בואי נעשה את זה מסודר" ואורלי הוציאה פתק מהכובע והכריזה בהתלהבות למגי: "יוווו כפרה, את נבחרת לראשת הממשלה החדשה".



שמס פרצה פנימה בסערה, כשעל ראשה תסרוקת של בוטן גדול וצרחה: "של מי היה הרעיון להפיל אותי"? כולם נבהלו, גמגמו ובסוף שתקו, חוץ מאורלי שבעדינות רמזה לשמס שלא תיקח כל כך קשה את כל הסיפור כי כאן זה לא כנסת ישראל. גם ישראל שלא מפחד מאף אוטוריטה ומחשיב את עצמו כאביר האביונים והנדכאים, החליט להקריב עצמו בשביל כולם ובעיקר בשביל מגי, שאותה הוא נורא אוהב והתריס כלפי שמס: "זה היה הרעיון שלי".



"עירפו את ראשו" צרחה שמס, ואז פנתה לפועלים: "ואתם תאכלו מהיום רק אורז ומים, נקודה!" בשעה שהעוזרים הנאמנים של שמס משכו את ישראל לחדר האח על מנת שיקבל את עונשו, מגי בינתיים התפלחה לחדר הישיבות של שמס, עלתה על מדים של ראשת ממשלה, התיישבה על כיסא ראשת הממשלה והכתה בפטיש על השולחן כשהיא פורצת בצחוק גדול ושטני.



"האח הגדול". צילום מסך
"האח הגדול". צילום מסך



מלכת הלבבות כועסת


תצחקו, אבל בעיני, הפרק של אתמול נראה ונשמע כמו אפיזודה של "אליס בארץ הפלאות", שכילדה לא לגמרי הבנתי מי היה שם נגד מי ולמה, ומה הניע את מלכת הלבבות ומה לעזאזל היא רצתה, ולאן כל כך מיהר השפן. אבל בחלום כמו בחלום, קורים תמיד דברים מוזרים ולא הגיוניים, ועד עכשיו עוד לא הבנתי למה באמת הדיירים של "האח הגדול" הפילו את הממשלה של שמס.



לא בטוח שהם בעצמם הבינו, חוץ ממגי שידעה מה היא רוצה והשיגה את מבוקשה בערמומיות גדולה. למזלה יש לה עסק עם חבורת אנשים בבית האח שהם לא שפיצים גדולים, ולכן היא חושבת שהיא יכולה לעבוד עליהם. כמו שהיא מכריזה שהיא אוהבת את ישראל ממש כמו אח, ובינתיים היא מתכרבלת איתו במיטה מביטה בו בתאווה ומרשה לו להכניס את היד שלו מתחת לחולצה וללטף לה את הגב. וזה מבלי להזכיר את בן הזוג המסכן שישוב בבית כוסס ציפורניים ונאלץ לצפות באהובתו מתערטלת על המסך עם גבר אחר.



4 שבועות, עברו מאז תחילת העונה, ואין לי עדיין פייבוריט אחד שראוי לטעמי להגיע לגמר ולזכות בתואר הנכסף.



"האח הגדול". צילום מסך
"האח הגדול". צילום מסך