קרוב לחודש אחרי הפיטורים הדרמטיים של רוזאן בר בעקבות פוסט גזעני לכאורה והפסקת הגרסה המחודשת של הסיטקום המצליח, הודיעה רשת ABC כי היא מתכוונת לשדר את סדרת הבת "משפחת קונר" בהשתתפות צוות השחקנים המקורי, למעט בר שהסכימה לוותר על כל התמלוגים. בר אף התראיינה הלילה (מוצאי שבת) לפודקאסט של הרב שמואל (שמולי) בוטח, התנצלה פעם נוספת ופרצה בדמעות בזמן הראיון: "אני הרבה דברים, יש לי פה גדול, אבל אני לא טיפשה, למען השם ובחיים לא הייתי קוראת ביודעין לאדם כהה עור... שהוא קוף. בחיים לא הייתי עושה זאת! ולא עשיתי זאת. אם אנשים חושבים ככה זה הורג אותי, זה (הפוסט הגזעני לכאורה) היה לא ברור וטפשי. אני מצטערת".



בהודעת הרשת נאמר כי אחרי משא ומתן עם המפיק בפועל, טום וורנר, היא הזמינה עשרה פרקים של הסדרה החדשה, שאמורה לעלות לשידור בסתיו הקרוב, וישתתפו בה כל השחקנים המובילים, ובהם ג'ון גודמן, לורי מטקאלף ושרה גילברט.





עם זאת, עדיין לא ברור כיצד תוצג היעלמותה של בר מחיי המשפחה המפורסמת, וברשת ציינו באופן כללי: "אחרי התפתחות פתאומית של אירועים, בני משפחת קונר נאלצים להתמודד עם מאבקי החיים היומיומיים כפי שהם לא נאלצו לעשות מעולם".


ההחלטה על הסדרה החדשה, שלא ידוע אם תצליח לרשום הצלחה דומה לזו של הסדרה המקורית משנות התשעים או מהגרסה המחודשת שעלתה השנה, התקבלה לאחר שבר הסכימה לוותר על התמלוגים ועל כל הקרדיטים כיוצרת הסדרה.

בהודעה שפרסמה בר נמסר: "אני מביעה חרטה על הנסיבות שגרמו לסילוקי מ'רוזאן'". "הסכמתי להסדר כדי להציל את המשרות של 200 אנשי צוות אהובים, ואני מאחלת טוב לכל המעורבים", אמרה. ורנר מסר: "אנחנו מודים על שהצלחנו להגיע להסכם שיאפשר לצוות לעבוד בעת שאנו ממשיכים לחפש סיפורים של משפחת קונר".



צוות השחקנים והעובדים בסדרה לא הסתירו את שביעות רצונם מההחלטה לקדם את סדרת הבת. "קיבלנו תמיכה אדירה ממעריצי הסדרה, וברור שהדמויות האלה לא רק נכנסו ללב שלנו, אלא גם ללבבות ולבתים של הקהל שלנו", אמרו.

כזכור, הסערה פרצה בחודש שעבר אחרי שבר פרסמה ציוץ גזעני נגד ואלרי ג'ארט, העוזרת הקרובה של הנשיא הקודם, ברק אובמה. בר, תומכת ידועה של הנשיא דונלד טראמפ, כתבה שג'ארט, אפרו־אמריקאית שנולדה באיראן להורים אמריקאים, היא "צאצאית של כוכב הקופים".

בעקבות זאת, הודיעו מנהלי ABC ודיסני, חברת האם של ABC, כי הם מפטרים את רוזאן בר ומפסיקים את הסיטקום המחודש של "רוזאן", אשר הוארך לעונה שנייה אחרי שהוביל את טבלאות הרייטינג. בר התנצלה ואמרה: "הבדיחה שלי הייתה גרועה", ולאחר מכן טענה שהייתה תחת השפעה של תרופות שינה, אולם בתוך זמן קצר היא חזרה לפרסם ציוצים גזעניים.