שבועיים מאז פתיחת המונדיאל והערוצים המסחריים נלחמים על כל צופה. מאז שהחלו משחקי גביע העולם בכדורגל המשודרים ברובם בערוץ "כאן 11", זכייניות ערוץ 2 לשעבר וערוץ עשר סובלים מירידת רייטינג דרסטית, פעמים רבות אל מתחת לרף 10 האחוזים. בחלק מערבי השבוע החולף, ב"רשת" החליטו לוותר על המלחמה על הרייטינג ולשבץ שידורים חוזרים שהביאו לה אחוזים בודדים, אמש לעומת זאת שודרה תוכנית הדגל של הזכיינית, "האח הגדול", והוכיחה שאפשר לתת פייט למונדיאל.



לשם השוואה, ביום ראשון שידרה "רשת" את הריאליטי "משחקי השף" שקיבלה 12.6 אחוזי רייטינג, ביום שני, שידור חוזר של "אבודים" שגרפה 7.2 אחוזים וביום שלישי שידור חוזר נוסף של "אבודים" שהביא 5.7 אחוזים בלבד. אמש, שידור "האח הגדול" שבר את השיא השבועי והביא לזכיינית נתון נאה לתקופה - 15 אחוזי רייטינג.



האח הגדול, היחידה שנותנת פייט. צילום מסך
האח הגדול, היחידה שנותנת פייט. צילום מסך



ברצועת הפריים-טיים, כרגיל, הובילה אמש "כאן 11" עם משחק המונדיאל בין סרביה לברזיל וגרפה 21.2 אחוזי רייטינג. "קשת" ששידרה את "שיטת אשכנזי" לעומת זאת קיבלה 8.3 אחוזי רייטינג. השידור החוזר של "עושות חשבון" בערוץ עשר, הביא לערוץ נתון זעום של 2.9 אחוזים בלבד.



ברצועת החדשות, עשו המהדורות 9.7 אחוזים בקשת ו-7.5 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 5.5 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 6.6 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 6.2 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 7.6 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 3.7 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את התוכנית החדשה של אורלי הגיע הגיע אל החדשות עם 3.9 אחוזים.