אחרי שבועות קשים במיוחד בהם משחקי גביע העולם בכדורגל שאבו את הצופים מהערוצים המסחריים לטובת תאגיד השידור, משחקי המונדיאל יצאו לפגרה קצרה לפני שלב חצי הגמר, ו"רשת" חזרה להפציץ ברייטינג. על פי התוכנית הראשונה מאז כניסת הדיירים החדשים לבית "האח הגדול", נראה שהמהלך בהחלט עורר את הבית וגרם לצופים לחזור אל המסך. 



אמש, הפרק בו נראו לראשונה חייהם של הדיירים החדשים בבית האח, מעבר להצגתם הראשונה - גירד את רף 20 אחוזי הרייטינג, בעוד "היום בעוד שנה" של המנחה לשעבר אסי עזר דשדשה עם נתון נמוך בהרבה ו"חברות" של ערוץ עשר הציגה תוצאה נאה עבור הערוץ.



ברצועת הפריים-טיים הובילה "רשת 13" עם התוכנית "האח הגדול" שקיבלה 19.9 אחוזי רייטינג, מול "היום בעוד שנה" עם אסי עזר של "קשת" שגרפה 11.4 אחוזים. "חברות" של ערוץ עשר, לעומת זאת, הביאה לערוץ נתונים צפייה נאים של 8.3 אחוזים. "כאן" ששידרה את הסרט "ארץ זרה", בפגרה שבין משחקי המונדיאל, חזרה לנתונים שלפני תחילתו עם 2.8 אחוזים בלבד.



הדיירים החדשים, "האח הגדול". צלם : דניאל אלסטר
הדיירים החדשים, "האח הגדול". צלם : דניאל אלסטר



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 12.1 אחוזים ב"קשת" ו-8.7 ב"רשת", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 5.3 אחוזים, מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.4 אחוזים, ומהדורת ערוץ 20 גרפה 1.1 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 9.3 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" - שזכתה ל 10 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" קיבלה 5.6 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את אורלי וגיא הגיע אל החדשות עם 2.9 אחוזים.