מלך המוזיקה האלקטרונית חוזר לישראל: הדי.ג'יי הבינלאומי דיוויד גואטה (למען האמת, ההגייה הנכונה היא גטה), יישוב לישראל בתאריך 22.9.18 להופעה אחת בפ"לייב פארק" ראשון לציון, וזאת לאחר שהופיע בים המלח במסגרת פסטיבל "Dead Sea Rave" בשנת 2013. בכך נועל המוזיקאי רכבת ארוכה של אמנים שכבר הופיעו וימשיכו להופיע בישראל במלך קיץ 2018, ביניהם ג'מירוקוואי, להקת א-הא, רינגו סטאר, אוזי אוסבורן, אלאניס מוריסט והסקורפיונס.



דיוויד גואטה היה אחד הדי.ג'יים הראשונים שצברו תהילת עולם של פופסטאר אמיתי והגיע לרמה של זמרים מובילים בתחום. הוא מכר יותר ממיליון עותקים ברחבי העולם, וב-2011 הוכתר ל-DJ מספר 1 בעולם בדירוג 100 הדי.ג'יים המובילים בעולם של מגזין DJ Mag.





מה שהביא לגואטה את הצלחתו הבינלאומית הוא בעיקר שיתופי הפעולה שיצר עם השמות הגדולים ביותר שכבשו קהלים חוצי ז'אנרים, ביניהם מדונה, ליידי גאגא, סנופ דוג, אשר וג'ון לג'נד. הלהיטים הגדולים של הדי.ג'יי הביאו את המוזיקה האלקטרונית לקדמת הבמה, ובעשור האחרון הוא זכה לכינוי "הסנדק של ה-EDM". רק בשנתיים האחרונות הפיק להיטים לג׳סטין ביבר, ביג שון, סיה, מרטין גאריקס, זארה לארסון בטראק שהיה גם השיר הרשמי של ליגת האלופות 2016, שון פול, אפרוג׳ק, וניקי מינאז׳.



מחירי כרטיסים: ללקוחות Pepper החל מ-139 ש"ח במכירה המוקדמת או עד גמר המלאי לקהל הרחב - החל מ-239 ש"ח