המועמדים לטקס ה-70 של פרסי האמי, שיתקיים ב-17 בספטמבר, פורסמו היום (חמישי) והוצגו על ידי השחקנית סמירה ויילי ("סיפורה של שפחה") והשחקן ראיין אגולד ("ניו אמסטרדם"). טקס פרסי האמי, המתמקד בעיקר בתכני הטלוויזיה, מחולק לקטגוריות שונות ונפרדות לקומדיה ודרמה.



הסדרה הזוכה השנה למספר המועמדויות הגדול ביותר היא כצפוי, "משחקי הכס", שמחזיקה ב-22 מועמדויות. אחריה נמצאת הסדרה "ווסטוורלד", עם 21 מועמדויות ו-"סיפורה של שפחה", שסגרה השנה את העונה השנייה, וזכתה ל20 מועמדויות. 



לצד  הסדרות האלו יתמודדו בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר גם הסדרות - "האמריקאים", "הכתר", "דברים מוזרים" ו- "החיים עצמם". על פרסי הסדרה הקומית יתחרו הסדרות - "תרגיע", "שחור כזה", "אטלנטה", "עמק סיליקון", "קימי שמידט", "גלואו", ו- "גברת מייזל המופלאה". 


הנה חלק מהמועמדויות לטקס פרסי האמי של שנת 2018:
סדרת קומדיה יוצאת דופן:
"אטלנטה", "בארי", "שחור כזה", "גברת מייזל המופלאה", "גלואו", "תרגיע", "קימי שמידט".
סדרת דרמה יוצאת דופן:
"האמריקאים", "הכתר", "משחקי הכס", "סיפורה של שפחה", "דברים מוזרים", "החיים עצמם", "ווסטוורלד".
 
משחקי הכס. צילום: באדיבות יס


שחקן ראשי בסדרת קומדיה: 

אנתוני אנדרסון (שחור-כזה), טד דנסון (המקום הטוב), לארי דייוויד (תרגיע), דונלד גלובר (אטלנטה), ביל היידר (בארי), וויליאם מייסי (חסרי בושה) 

שחקנית ראשית בסדרת קומדיה: 
רייצ'ל ברוסנן (גברת מייזל המופלאה), אליסון ג'אני (ממי), איסא ריי (לא בטוחה), טרייסי אליס רוס (שחור כזה) , לילי טומלין (גרייס ופרנקי) 

שחקנית ראשית בסדרת דרמה: 
סנדרה או (להרוג את איב), טטיאנה מסלני (יתומות האופל), קרי ראסל (האמריקאים), קלייר פוי (הכתר), אליזבת מוס (סיפורה של שפחה),
אוון רייצ'ל ווד (ווסטוורלד)

שחקן ראשי בסדרת דרמה:
ג'ייסון בייטמן (אוזרק), מת'יו רייס (האמריקאים), סטרלינג קיי בראון (החיים עצמם), מילו ונטימיליה (החיים עצמם), אד האריס (ווסטוורלד), ג'פרי רייט (ווסטוורלד)