ח"כ מיקי זוהר נגד "אביב או אייל": תוכנית המוזיקה החדשה של "קשת 12" בכיכובים של אביב גפן, אייל גולן ומירי מסיקה עלתה לאוויר רק בשבוע שעבר והיא כבר מעוררת סערה. בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר, אליאב זוהר, הגיע להיבחן בתוכנית בתור זמר צעיר, אך האודישן שלו הפך במהרה לוויכוח סוער בנוגע לאביו ולשרת התרבות מירי רגב, שלטענת האב, לא היה רלוונטי לאודישן ופגע סיכוייו לעבור אותו.

חבר הכנסת סיפר בראיון ל"מעריב אונליין" על מה שקרה בתוכנית: "הבן שלי התקבל לתוכנית של אביב ואייל, הוא עבר עשרות האודישנים עד שהגיע לשלב בו הוא פגש את השופטים. הוא עבר את השלב הראשון, אבל קודם לכן, האודישן שלו ממש נהרס כי במשך 20 דקות תמימות הוא היה צריך להביט ולהתבונן בוויכוח רדוד שקשור למירי רגב ואליי".



"בשיא ההתרגשות הוא היה צריך לעמוד ולהסתכל על זה". הוסיף חבר הכנסת, "אני מאוד כועס על ההתנהלות הזו, אמרתי לאביב מה אני חושב ואמרתי גם להפקה".

"בסוף הוא הגיע לשלב הקהל, אני לא הייתי בגלל מה שקרה בפעם הקודמת, ובקהל נתנו לו נקודות בודדות בגלל הוויכוח ששודר לפני עלייתו לשיר, ראו את ההתנהלות הלא מכובדת, הם ערכו חלק גדול, ובסוף בגלל זה אליאב לא עבר".

מ"קשת 12" לא נמסרה תגובה.