ערב תשעה באב יודע כערב צפייה חלש בטלוויזיה עוד מהימים שלפני פיצול ערוץ 2, אמש הגיע התענית בפעם הראשונה למציאות של טלוויזיה מסחרית תלת ערוצית בישראל. ערוצי הטלוויזיה עברו בשעות הערב לשידורים מיוחדים לתשע באב, וגם נתוני הרייטינג היו בהתאם כאשר הערוצים שמורגלים בצפייה המצומצמת בערב זה עוד מהימים שלפני נובמבר האחרון, שיבוצו שידורים חוזרים בשעות הפריים טיים, כפי שהתרגלו לעשות בימי המונדיאל. 



מי שהובילה את הרייטינג מבין שלושת הערוצים המסחריים הייתה הזכיינית "רשת", ששידרה את סרטה של שרון כידון, "ארבעת השבטים", ובכך הפכה לערוץ היחיד ששיבץ תוכנית חדשה בשעות הפריים-טיים. מולה הזכיינית "קשת" שיבצה שידור חוזר של הסרט "קו 300" ששודר לראשונה מול פרק הבכורה של "האח הגדול", בעוד "ערוץ עשר" שיבץ שידור חוזר של הסרט "בוקר 1 ביוני", שעסק ב"מבצע מוקד" בו הופצצו חילות האוויר של מצרים, ירדן וסוריה כבר ביום הראשון למלחמת ששת הימים.




ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "ארבעת השבטים" של הזכיינית "רשת" עם 9.1 אחוזי רייטינג, מול שידור חוזר של "קו 300" של "קשת" שגרפה 8.4 אחוזים. השידור החוזר של "בוקר 1 ביוני" של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבל  7.4 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 4.4 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 9.5 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.4 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 7.4 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 2.6 אחוזים.