חבר בית המחוקקים בג'ורג'יה נתפס עם המכנסיים למטה – והפעם באמת. ג'ייסון ספנסר הגיש הבוקר (רביעי) את התפטרותו מבית המחוקקים במדינה הדרומית, לאחר שנתפס בקלונו בתוכניתו של סשה ברון כהן, "מי זו אמריקה". בפרק ששודר ביום ראשון האחרון ספנסר קרא קריאות גזעניות, צילם תחתוני אשה לבושה בבורקה ואף חשף את ישבנו, הכל במסגרת "קורס קרב מגע" שהעביר לו כהן, כשהוא מחופש ל"קצין הישראלי ערן מורד".



כאמור, במהלך התוכנית גרם כהן לחבר בית המחוקקים להפשיל את מכנסיו ולתקוף אותו בעזרת ישבנו בתואנה שדבר זה "יפחיד ג'יהאדיסטים שיחששו להפוך להומוסקסואלים". בפרק ניתן לראות את ספנסר רודף אחרי כהן כשישבנו חשוף תוך שהוא צועק: "אמריקה, אמריקה", ו"אהפוך אתכם להומוסקסואלים". בנוסף לכך, ב"תרגיל" אחר, ספנסר התחזה לתייר סיני עם מקל סלפי שמתנהג באופן סטריאוטיפי על מנת לצלם אשה לבושה בבורקה מתחת לשמלתה כדי "לוודא שאין לה אקדח". לבסוף, ב"אימון" למניעת חטיפה שכנע כהן את חבר בית המחוקקים לצעוק את המילה "כושי", כביכול כדי לעורר תשומת לב של העוברים והשבים.





בעקבות שידור הפרק מחוקקים רבים בג'ורג'יה, גם במפלגתו הרפובליקנית, קראו לספנסר להתפטר, אך בתחילה הוא סרב, החלטה שכאמור חזר בה כשהודיע היום על התפטרותו. לפני שהודיע על עזיבת תפקידו, התנצל חבר בית המחוקקים על התנהגותו תוך שהוא מציין שמדובר ב"פרק קיצוני בכיעורו".


 


כזכור, לפני כשבוע עלתה תוכניתו החדשה של כהן, "מי זו אמריקה?" - סדרה שערורייתית בת שבעה פרקים של רשת "שואוטיים", לה זיקה ישירה אלינו: בין שש הדמויות שמגלם הפרובוקטור, בולטת דמותו של ערן מורד, ישראלי יוצא צה"ל וחובב נשק שמלווה את העונה כולה. בפרק הקודם של הסדרה מורד, המצולק בגבה ולבוש חולצת סוף מסלול, ניסה להעביר בשמו ובשם ארצנו הצעת חוק שתאפשר לילדים בגן לשאת נשק כדי להגן על עצמם. היוזמה המפלצתית נקראת: "קינדר גארדיאן". כצפוי, הוא הצליח לגרור תומכים רבים מהקונגרס האמריקאי לרעיון, ולגרום להם לומר דברים שלעולם לא היו מעזים לומר בטלוויזיה.
 
הסדרה "מי זו אמריקה?" זמינה לצפייה בyes EDGE וב- STINGTV