השחקן נירו לוי, המוכר בשנים האחרונות בעיקר מתפקידו כחפר בתכנית "רמזור", התראיין לריטה גולדשטיין בתכנית "אנשים" בערוץ קשת 12, ואמר מספר דברים שקוממו עליו את המגישה קורין גדעון. יש לציין כי מדובר בקטע קצר בלבד לראיון שישודר ביום ראשון הקרוב.



כשנשאל האם הוא באמת "מאצ'ו" כמו התדמית הציבורית שנוצרה לו, אמר כי "אני לא יודע מה זה מאצ'ו. אני יכול להגיד לך שיש משהו שהלך לאיבוד בתקופה האחרונה, ואנשים מתביישים להגיד שהם כאלה. אני גבר אמיתי, לא מאצ'ו ולא נאצ'ו ולא קאצ'ו".



בשלב מסוים בראיון, אמר לוי כי "אפילו את רואה, היום יש יותר במאיות". כשגולדשטיין השיבה לו "זה רע?", ענה לה בכעס: "לא אמרתי רע. אל תכניסי לי מילים לפה", והוסיף כי "הסרטים הכי פופולריים בהוליווד, שהשפיעו על ההיסטוריה האנושית, הם של גברים".



בעקבות דבריו, שאלה אותו גולדשטיין האם הוא שובניסט, וכששאל אותה מה פירוש המושג, ענתה ששובניסט הוא "מי שחושב שגברים יותר טובים מנשים". בתגובה, ענה לה כי הוא "ממש לא שובניסט, נהפוך הוא. אני כל הזמן אומר שהאישה יותר טובה מהגבר. זה כמו שאני אומר, אישה בוחרת גבר, אבל גבר לא בוחר אישה. גבר יכול מעכשיו עד מחר לכרכר אחרי מישהי, היא לא תרצה אותו. מקסימום תנצל אותו, תגמור לו את הכרטיס אשראי".