ארבע נשים שכבר ראו דבר או שניים בחיים, יצאו למסע כמותו הן עדיין לא חוו: השחקנית והקומיקאית רבקה מיכאלי, כוהנת השירה בציבור - שר'לה שרון, מנכ"לית בית לסין - ציפי פינס, ואשת הטלוויזיה והשחקנית, נורית גפן, שמוכרת בעיקר כאמא של אחד הכוכבים הפרובוקטיביים בישראל, אביב גפן, וכאשתו לשעבר של כוכב פרובוקטיבי לא פחות, יהונתן גפן. ארבע הנשים נפגשו בטיול מצולם במזרח הרחוק וחזרו ממנו עם חוויות (ועם סדרת טלויזיה).

אחרי עונת הגברים של סדרת הדוקו-ריאליטי "אף פעם לא מאוחר" של "רשת", בה כיכבו שלמה בראבא, איתן בן-אליהו, פיני גרשון ורפי קרסו, מגיע תורה של עונת הנשים. ארבע אושיות התרבות הייחודיות הגשימו חלום ישן ויצאו לטיול משותף לארץ החופש, החופים, הג'ונגלים והמסיבות - תאילנד. בפרמיירה, שנערכה במסעדת "ניטן תאי" הן סיפרו ל"מעריב אונליין", על הסטירות, הרומנטיקה והבוטוקס.

שר'לה שרון, האשה שהשירה בציבורה הפכה לשמה השני, סיפרה על התוכנית: "הייתה לי חוויה, חוויה, חוויה, חוויה, משהו מסעיר, התפרקתי לגורמים, כל הצ'קרות נפתחו לי. נתתי לעצמי חופש-דרור, שרתי, צחקתי, בכיתי, רעדתי מפחד, התכנסתי ושוב נפתחתי. היה כיף, היה אושר גלום. הייתה לי חוויה אחת מאוד מרגשת, משהו בלתי נתפס עד היום - זה קשור לאהבה, זה קשור ברומן, זה קשור בבחור, וזהו, עד הנה אני מספרת. הייתי בחברה מבורכת, חכמה, אתגרית, רבקה מיכאלה בבידור, בתיאטרון - ציפי פינס בעלת ידע, אופקים רחבים, נורית גפן מלאת רגש - התאהבתי בה מהמבט הראשון".

השחקנית והקומיקאית המוערכת רבקה מיכאלי, שיצאה לסוג של טיול אחרי צבא בגיל 80 סיפרה: "החוויה היא ארוכה ומצולמת, וכל מילה מיותרת כי הכל מצולם. זה באמת פעם אחת בחיים אלא אם יזמינו אותי לעוד טיול".

ארבע נשים חזקות, יש שיגידו דיוות, לא היו חיכוכים?
שרון: "אף חיכוך, יש אולי דעות שונות, אני למשל לא חושבת שאני אלך שירדימו לי את הפנים וישנו לי את תווי הפנים, ויש כאלה שזה חשוב להן לעשות את זה. אני רציתי לישון איתן ביחד בחדר, אבל הן רצו לישון עם עצמן, כל אחת בחדר משלה, אז קיבלתי את זה". 

"לא היה רבע חיכוך", הוסיפה ציפי פינס. "אולי כי אנחנו כבר לא בחיכוכים, אולי כי אנחנו לא מתחרות אחת בשנייה, אולי כי לכל אחת יש את העניין הספציפי שלה והיה מאוד כיף להכיר אותן. זה היה בנסיבות לא פשוטות, מחמש בבוקר עד שתים-עשרה בלילה".

אני לא חשוב שזה חוקי להעסיק אתכן כל כך הרבה שעות
פינס: "נכון, היה צריך לשלם לנו שעות נוספות, אבל לא ביקשנו".

ספרי על חוויה מיוחדת
פינס: "כל יום היו מלא חידושים, יש תאילנדים שנמאס להם מילדים, אז בעצם הם מגדלים בובות. הלכנו למקום שבו קונים בובה, מאכילים אותה, יוצאים איתה לטייל, ומלבישים אותה. יש שם דברים כל כך משונים שאתה לא תמצא בשום ארץ אחרת. הייתי אצל מישהי שמסדרת את הקמטים באמצעות סטירות, מיישרת לך את כל הקמטים, היא גם מרימה את החזה, היא באה עם מכות רצח - וכולנו התמסרנו".

וזה עבד?
פינס: "אתה לא רואה? הכל בגלל הסטירות בתיאלנד"

היה משהו לאורך הקריירה שהיה דומה לזה?
שרון: "לא היה ולא יהיה - זה חד פעמי".