פלופ ידוע מראש: אמש השיקה "רשת" את העונה השנייה של הריאליטי "אף פעם לא מאוחר", בכיכובן של השחקנית והקומיקאית רבקה מיכאלי, כוהנת השירה בציבור - שרה'לה שרון, מנכ"לית בית לסין - ציפי פינס, ואשת הטלוויזיה והשחקנית, נורית גפן, שמוכרת בעיקר כאמא של אחד הכוכבים הפרובוקטיביים בישראל, אביב גפן, וכאשתו לשעבר של יהונתן גפן, בה הן נסעו לסוג של טיול אחרי צבא בתאילנד. מולה שיבצה "קשת" פרק נוסף בתוכנית התחקירים של חיים אתגר "המתחזים", שאת פרקיה נראה שבזכיינית שומרים לאירועים מיוחדים - כמו השקות בערוץ המתחרה, בלי יום קבוע ובהפרשים של חודש ויותר.



שרל'ה שרון, "אף פעם לא מאוחר"

"אף פעם לא מאוחר", הציגה את אחד מפרקי ההשקה החלשים לתוכנית מאז פיצול ערוץ 2 והביאה לזכיינית 10.6 אחוזי צפייה בלבד, ואילו "המתחזים" הצליחה להשיג נתון נאה יחסית של 16.1 אחוזים. נראה כי הנתון הנמוך של תוכנית הטיולים-למבוגרים של "רשת" היה צפוי, שכן גם בעונה הקודמת של התוכנית - בכיכובם של שלמה בראבא, איתן בן-אליהו, פיני גרשון ורפי קרסו - היא לא הצליחה להשיג נתונים גבוהים במיוחד, והקהל לא מיהר לצפות בהרפתקאותיהם של הכוכבים המבוגרים במקומות אקזוטיים.



"חברות", הסדרה הקומית בכיכובה של ליטל שוורץ של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבלה 6.3  אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "יחידה מעורבת" שקיבלה 3.1 אחוזים ו"סליחה על השאלה" שקיבלה 3 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 11.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-7 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 7.3 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.1 אחוזים, וחדשות "ערוץ 20" קיבלו 1.5 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 7.1 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 8.4 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 5 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את אורלי וגיא הגיע אל החדשות עם 4.2 אחוזים.