אחרי עונת הגברים של סדרת הדוקו-ריאליטי "אף פעם לא מאוחר", ב"רשת" השיקו אמש את עונת הנשים, בכיכובן של רבקה מיכאלי, שרהל'ה שרון, ציפי פינס ונורית גפן. לצד מיכאלי שכיכבה על המסך וברדיו במשך יותר מחצי מאה, ושרון שעמדה על הבמות במשך 40 שנה, התבלטה פינס, מנכ"לית תיאטרון בית ליסין ואמו של המגיש גיא פינס, שברוב חייה המקצועיים עבדה מאחורי הקלעים.

בראיון שהעניקה ל"מעריב אונליין" סיפרה אשת התיאטרון על החוויה המיוחדת של טיול בתאילנד בגיל 73, ועל הקשר שנרקם בינה ובין הכוכבות האחרות של הריאליטי.

איך היה בצילומים?
"בצילומים היה נפלא, פגשתי שלוש נשים שאת חלקן הכרתי, וחזרתי עם אוצר מאוד גדול - שלוש חברות. מי עושה חברות בגיל הזה? זה משהו שאתה עושה בגיל העשרה. איכשהו הסתדרנו נפלא, לא הצלחנו לריב. אתה מבין מה זה? בעיה".

ארבע נשים כל כך חזקות, יש שיגידו דיוות, אין חיכוכים?
"לא היה רבע חיכוך. אולי כי אנחנו כבר לא בחיכוכים, אולי כי אנחנו לא מתחרות אחת בשנייה, אולי כי לכל אחת יש את העניין הספציפי שלה והיה מאוד כיף להכיר אותן. זה היה בנסיבות לא פשוטות, חמש בבוקר עד שתים-עשרה בלילה. קרעו אותנו".

אני לא חושב שזה חוקי להעסיק אתכן כל כך הרבה שעות
"נכון היה צריך לשלם לנו שעות נוספות, אבל לא ביקשנו".

ספרי על חוויה מיוחדת
"כל יום היו מלא חידושים, לתאילנדים נמאס מילדים, אז בעצם הם מגדלים בובות, זה נשמע הזוי. הלכנו למקום שבו קונים בובה, מאכילים אותה, יוצאים איתה לטייל, ומלבישים אותה, זה אמיתי לגמרי. יש שם דברים כל כך משונים שאתה לא תמצא בשום ארץ אחרת. הייתה מישהי שמסדרת את הקמטים באמצעות סטירות, מיישרת לך את כל הקמטים, היא גם מרימה את החזה. היא באה עם מכות רצח - וכולנו התמסרנו, עברנו את זה".

וזה עבד?
"אתה לא רואה? הכל בגלל הסטירות בתאילנד".

את ממליצה לייבא את זה לארץ?
"בארץ לא יקנו את זה, התאילנדים אולי כן. למרות שבאים אליה מכל העולם ומשלמים 3000 דולר עבור טיפול".

3000 דולר בשביל לקבל סטירה?
"בשביל לקבל הרבה סטירות. זה היה 'שוקינג'".

"אף פעם לא מאוחר", ימי ראשון, בשעה 21:00 ב"רשת 13".