"אם זה סיוט / מתי אתעורר / חייב להיות פה סוף אחר / אולי ישנה תשובה בין הגלים / ואין יותר מילים", שרה מיכל אמדורסקי בסינגל החדש "להגיד לך תודה", אותו הקדישה לחברה הקרוב אמיר פרישר גוטמן. הזמרת, שמיעטה לדבר מאז הטרגדיה שאירעה לכוכב, התראיינה בתוכניתה של איריס קול ב-103FM וסיפרה על החברות המיוחדת: "אמיר ואני היינו ממש כמו כפפה ליד, והייתה בינינו מערכת יחסים כל כך עמוקה, שהיינו צריכים רק להביט זה בזו בעיניים כדי להבין אחד את השנייה. ממש כמו בזוגיות".



"הסתדרנו כל כך טוב גם על הבמה וגם מחוץ לה - בחיים האישיים. תמיד הוא אמר לי שאני הצלתי את חייו כשסייעתי לו לצאת מהארון. הוא היה דרמטי, אבל כך הוא היה תמיד". לאורך השנים, סיפרה אמדורסקי, הקשר בין השניים רק העמיק, גם בגזרה המקצועית. "הייתה לנו אהבה ללא תנאים. תמיד התייחסתי לחברות הזו כמובנת מאליה. היה לנו נורא נוח לעבוד ביחד, והיה לי ברור שהוא תמיד יהיה שם בשבילי. הוא היה נורא רגיש וגם דיבר על זה כל הזמן. הוא תמיד אמר לי כמה שאני חשובה לו וכמה שמערכת היחסים בינינו חשובה לו".





"הוא כל הזמן אמר לי תודה. אני, לעומתו, פחות רגישה, אני יותר תכל'ס", הוסיפה הזמרת. "למרות שכל שיחה נגמרה ב'אני אוהבת אותך', הרגשתי שלא הראיתי לו מספיק כמה אני אסירת תודה על הקשר איתו".



אמדורסקי סיפרה על הקושי שלה להתראיין בנושא הפרידה מאמיר: "היה לי קשה לדבר בשנה האחרונה, הייתי בהלם מוחלט ובמצב של חוסר קבלה, שנמשך למעשה עד היום". 




לדבריה השיר החדש הוא הדרך שלה להביע את אותה תודה, שלא הספיקה לבטא כמו שרצתה בעת שהיה בחיים: "גם את השיר לקח לי חצי שנה להוציא מאז שהקלטתי אותו. את התודה שלי אליו הוצאתי במילים לשיר, שמסכם 20 שנות חברות".