חמישה חודשים אחרי שהודיע על פרישה מ"יצאת צדיק", בה בדק חיים הכט את אמינותם של מתקיני מזגנים, מכונאי רכב, חשמלאים, אינסטלטורים, טכנאי דודי שמש ועוד, הוא חוזר עם "בין אריזונה לנס ציונה", בה הוא בוחן את הדמיון וההבדלים בין החיים בישראל לבין החיים בארה"ב. פרקי בכורה של תוכניות טלוויזיה בדרך כלל מהווים מדד להמשך הצלחת העונה, והפעם הכט בהחלט הצליח לחזור למסך בסערה ולבשר על עונה רוויית רייטינג.



הסדרה בת שלושת הפרקים שבוחנת האם "החלום האמריקאי" מתאים לישראלים או שדווקא החיים כאן טובים יותר, שודרה מול פורמט הריאליטי של "רשת", "אף פעם לא מאוחר", שלא מצליח לתפוס גובה. שיבוץ השידור מול תוכנית חלשה יחסית הביא ל"בין אריזונה לנס ציונה" של "קשת" נתוני פתיחה מרשימים של 15.9 אחוזי רייטינג, מול "אף פעם לא מאוחר" שקיבלה 10.8 אחוזים בלבד.



"אף פעם לא מאוחר", רבקה מיכאלי, שרל'ה שרון, ציפי פינס, נורית גפן. צילום: יובל סול בוקר
"אף פעם לא מאוחר", רבקה מיכאלי, שרל'ה שרון, ציפי פינס, נורית גפן. צילום: יובל סול בוקר



באותו הזמן, ריאליטי הלידות "בייבי בום" של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבל 6.8 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "יחידה מעורבת" שקיבלה 2.9 אחוזים בלבד, נתון נמוך במיוחד בהשוואה לימים שאחרי המונדיאל.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 10.8 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.8 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.8 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 8.8 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 10.5 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 4.8 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את תוכניתם של אורל וגיא קיבל 4.5 אחוזי צפייה, נתון גבוה בהרבה מהרגיל.