שוב תחת אש: מגישת הרדיו והטלוויזיה אופירה אסייג הצליחה לעורר מספר שערוריות לאורך הקריירה שלה. כעת, המנחה מסתבכת שוב, והפעם בעקבות ראיון קולני עם הבעלים של הפועל רעננה, אשר אלון, בתוכניתה ברדיו תל אביב, עליו הוגשו לרשות השנייה מעל 30 תלונות.


במהלך הראיון התייחסה אסייג לפרשה שהחלה עוד קודם לכן, כאשר אלון יצא כנגד התנהלותו של אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, שהביע עניין במכירת קבוצתו, וכינה אותו "מי הביבים של הכדורגל הישראלי". במהלך הראיון טענה המגישה כי אלון 'מלכלך' על טביב, הרימה את קולה ולא נתנה לו אפשרות להגיב.



אסייג: "הפתעת אותי לרעה אתמול. ממתי אתה מלכלך על אנשים בפומבי, ועוד על קולגות כפי שלכלכת על אלי טביב. אנחנו בתוכנית אומרים 'על קולגות לא מלכלכים', 'פתחת עליו ב-600'. ספר לי למה".

אלון: "אני לא מלכלך עליו. אני מדבר מעמקי ליבי, מה שאני חושב. תראי אופירה, אם את רוצה להתקיף אז תני לי גם לענות".

אסייג: "אני רוצה רגע להבין. זכותך ללכלך על מי שאתה רוצה, אבל למה בעיתוי הזה? בשיא הבלגן שלו עם האוהדים אתה מוסיף שמן למדורה. למה עשית את זה? למה ללכלך על קולגה? אתה לא מתבייש?"

אלון: "אני לא רוצה לדבר בסגנון הזה".

אסייג (בצעקות): "לא. הסגנון שלך יותר טוב? להגיד שאלי טביב שהוא 'מי הביבים של הכדורגל הישראלי'. הסגנון שלך הוא קלאסה! איזה סטייל. אם אנחנו מפריעים לך אנחנו נרד משידור ואתה תיקח את קו השידור. אתה מדבר על סגנון? למה, לך יש סגנון? ללכלך על מישהו שהוא חבר, שיושב איתך בישיבות, כשהוא בשיא הבלגן שלו עם האוהדים. תגיד, אתה לא מתבייש?".

אלון: "מי שצריך להתבייש זו רק את".

אסייג: "אתה צריך להתבייש! אני רציתי להעלות אותך לשידור כדי להגיד שאתה מסית, ואתה מחמם. תתבייש לך ותעוף מהשידור שלי. תוריד אותו מהקו. מאיימים עליו, על המשפחה שלו, על הילדים שלו על אשתו, ואתה מוסיף. תתבייש לך".

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ. צילום מסך
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ. צילום מסך


"תת רמה בשידור"

"ראינו עיתונות זולה, ניצול של גלי האתר, הכפשת שמו הטוב של אשר אלון", נכתב באחת התגובות שהתקבלו ברשות השנייה. "כל זאת מבלי לתת לו את האופציה להגיב או להשיב, לסיום ביצעה את מה שזממה מלכתחילה וזה ל'זרוק אותו' מהשידור".

"פשוט תת רמה לדבר כך בשידור", נכתב בתלונה אחרת. "אני לא מבין למה נותנים לה לשדר היא מתנהגת בצורה ברוטלית ומגנה על האינטרסים שלה. לא הגיוני שדבר כזה קורה עוד בשידור חי".

מהראשות השנייה נמסר כי על השידור התקבלו מעל 30 תלונות מהמאזינים, והנושא נמצא בבדיקה מול הגוף המשדר.

דובר הפועל רעננה הגיב לאחר השידור לכלי התקשורת ותקף בחריפות את המגישה: "הגברת אסייג חצתה קו אדום בשידור אתמול והפכה את תוכניתה ברדיו תל אביב ואת גלי האתר של הציבור לרכושה הפרטי. את האובייקטיביות העיתונאית היא איבדה מזמן, אבל השידור אתמול הוכיח שגם אתיקה עיתונאית והגינות בסיסית הן ממנה והלאה. ההשתלחות המכוערת, ההתנהלות המבזה והבהמיות הן תעודת עניות לרדיו הישראלי ולספורט הישראלי, והן בעיקר עדות לאובדן העשתונות ואובדן הדרך של הגברת אסייג, ששכחה כנראה שיש לה מחויבות גם לציבור ולא רק לחוג חבריה הקרובים. בושה".