אחרי חודשים של הכנות, פרומואים ומלחמת רשת מתוקשרת אחת, השיקה לפני כחודש "קשת 12" את ריאליטי המוזיקה "אביב או אייל", ועל פי תוצאות הרייטינג של השידור הראשון היה נראה כי התוכנית לא הצליחה לעמוד בציפיות וקיבלה 13.7 אחוזי צפייה בלבד. בשבועות שאחרי לא הצליחה התוכנית להתרומם והרייטינג נע בין 12 ל-14 אחוזים. אמש, הציג הריאליטי עלייה חדה ושבר את שיא הצפייה של עצמו עם 15.8 אחוזים.



את הנתון המרשים ניתן לתלות בשיבוצה של "אביב או אייל" מול ריאליטי הזוגיות "הזדמנות אחרונה לאהבה" של צחי בן ציון שמנסה להציל זוגות רגע לפני פרידה. התוכנית לא הצליחה להציג נתוני ריייטיג חזקים ואמש, הריאליטי של "רשת 13" קיבל 7.4 אחוזי צפייה בלבד.



"חברות", הסדרה הקומית של ליטל שוורץ בערוץ עשר, קיבלה 7.9 אחוזים ו"לעוף על המיליון" ששודרה מיד אחריה קיבלה 6.1 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "שטח הפקר" שקיבלה 3.7 אחוזים בלבד.



הזדמנות אחרונה לאהבה. צילום מסך
הזדמנות אחרונה לאהבה. צילום מסך



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 11.8 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.4 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.6 אחוזים, וחדשות "ערוץ 20" קיבלו אחוז צפייה בודד.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 7.3 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 8.9 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 3.7 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "אורלי וגיא" הגיע אל החדשות עם 4.1 אחוזים.