ביום ראשון האחרון שידר חיים אתגר את סיפורה הטרגי של עו"ד רונית זיגלשטיין שלפני כשמונה שנים נסעה ברוורס עם רכבה ודרסה למוות את פולה פאולינה לריאה, אישה ואם לילדים. לאחר שלוש שנים של משפט זיגלשטיין נכנסה לשמונה חודשי מאסר בכלא. חצי שנה אחרי שהשתחררה אובחן כי היא סובלת מגידול סרטני בבלוטה.



כיום הכל כבר מאחוריה והיא מרצה מבוקשת, מנטורית ומחברת הספר "חופשייה להיות", המגולל את סיפורה הטרגי. אלא שבכתבה של אתגר הוצגה זיגלשטיין על הצד הפחות מחמיא שלה, ובנות המנוחה שנדרסה, שרון ורונה, הביעו מורת רוח על התנהלותה והאשימו את זיגלשטיין בכך שהיא לכאורה מתעשרת ועושה קריירה על חשבון מותה של אמם.





מאז שידורה היא זוכה לביקורות קשות שהגיעו אף לאיומים על חייה. מקורבים לעורכת הדין מדווחים כי היא שבורה ומתקשה להתאושש מהביקורת הקשות. היום צפויה הייתה זיגלשטיין להרצות את אחת ההרצאות שלה המגוללות את סיפור חייה ב"מרכז פנורמה" בחיפה, אך בעקבות שידור הכתבה החליטו במרכז לבטל ברגע האחרון את הרצאתה והיא הוחלפה הבוקר בג'ודי ניר מוזס שהסכימה להירתם במהרה.



ממרכז פנורמה נמסר: "ההרצאה שהייתה אמורה להתקיים עם רונית זיגלשטיין התבטלה בעקבות התוכנית של חיים אתגר על הסיפור הכואב, ולאור הסערה שנוצרה החלטנו לדחות את ההרצאה מתוך רצון להתחשב ברגשות הציבור. מרכז פנורמה אינו מביע דעה ואינו מצדד באף צד. ההרצאה תתקיים היום כמתוכנן והאורחת שלנו תהיה ג'ודי ניר מוזס".