הזמר שפרץ בריאליטי "כוכב נולד" והפך למוזיקאי המצליח בישראל, שרק השנה גרם לקריסת מוקדי המכירות להופעותיו ב"היכל מנורה מבטחים" ואצטדיון "סמי עופר", חוזר לתוכניות המציאות, והפעם - כמנצח. עומר אדם צפוי להופיע במוצאי שבת במהלך ערב השידורים הגדול של גמר העונה הראשונה ב"רשת" של "האח הגדול".



הזמר לא יסתפק בעמידה על מדרגות הכניסה יחד עם צוות המגישים לירון ויצמן, עופר שכטר ואסי ישראלוף, אלא ייכנס בעצמו אל תוך הבית המצולם במדינה.



"האח הגדול". צילום מסך
"האח הגדול". צילום מסך



כזכור, אחרי 113 ימים בבית הסגור של "האח הגדול", במוצאי שבת האחרונה, הצופים קבעו מי תהיה חמישיית הגמר. ארבעה חודשים עברו מרגע שנפתחו דלתות הבית בנווה אילן, לראשונה תחת חסותה של "רשת" ואחרי עונה שראתה המון עליות ומורדות, החלפה של האחות הגדולה רווית מנדל באח הגדול רועי עוז, פרישה של ארבעה דיירים מהבית ביניהם טאי שרקי, תמי מונטג, אלי זרקה ולירון אופיר, והדחתו של תומר רוטשילד בגין התנהגות אלימה, נבחרה חמישיית דיירים כשאחד מהם יזכה במקום הראשון.



האח הגדול. מיכה לובטון
האח הגדול. מיכה לובטון



ישראל אוגלבו
שהבטיח את מקומו בגמר כבר לפני שבועיים במהלך משימה, מירב ישראל, מריה דומרק, אליאב רחמים ואביבית בר זוהר - הדיירת היחידה ששרדה את כניסת הדיירים השנייה לבית, יככבו בגמר שישודר בעוד פחות משבוע אז אחד מחמשת הדיירים ייצא אחרון מהבית, יכבה את האורות יוכרז כזוכה העונה, וישלשל לכיסו פרס כספי בסך מיליון שקלים.