פרסומות רבות שעלו בשנים האחרונות לטלוויזיה הישראלית עוררו סערה ציבורית ופעמים רבות נפסלו בגלל תוכן מיני או אלים במיוחד, אפקט שפעמים רבות רק עורר עניין רב יותר סביבן. בעקבות תלונות רבות של צופים וארגונים לזכויות ילדים כנגד פרסומת של חברית "קסטרו" בכיכובה של הדוגמנית רותם סלע, הוציאה היום (חמישי) הרשות השנייה מכתב לשלושת הגופים המשדרים "רשת", "קשת" ו"עשר" בדרישה לא לשדר את הפרסומת עד לביצוע שורה של תיקונים.



בסרטון המדובר נראית סלע כשהיא לובשת שמלה לבנה במגרש נטוש ונוסעת במכוניתה במדבר. בהמשך מגיעה הדוגמנית לתחנת דלק קטנה ומבודדת, שם נשמעות קריאות עזרה מתא המטען שלה, כאשר היא פותחת אותו מאוחר יותר מתגלה שם אשה כפותה. ב"פלאש בק" ל"שעתיים קודם לכן", נראית האישה שהייתה כפותה כשהיא עוצרת טרמפים בכביש, וסלע עוצרת לידה ושואלת אותה "מאיפה ה-DRESS", וזו מסרבת לגלות. לבסוף מנסה הדוגמנית לגלות בשנית מהיכן השיגה האישה את שמלתה, משזו מסרבת נראית סלע כשהיא תוקעת יתד חפירה באדמה, ברמיזה לכך שרצחה אותה.



הרשות דורשת שיוסרו מהפרסומת סצינות של אלימות בוטה. הדרישה מתייחסת לכל חלקי הפרסומת ובמיוחד לחלק בו מופיעה בחורה כפותה בתא מטען של מכונית. הרשות ביקשה למתן את התכנים המיניים בפרסומת. יוליה שמאלוב ברקוביץ' יו"ר הרשות השנייה וניר שויקי מנכ"ל הרשות השנייה: "הפרסומת מציגה אלימות מוגזמת אשר עלולה לפגוע ברגשות הציבור ולהשפיע לרעה על בני נוער. הרשות נצמדת למטרותיה לשמור על האינטרס הציבורי".



תגובת קסטרו: "הקמפיין החדש שלנו נעשה בסגנון קולנועי עם תסריט דמיוני שיכול לקרות רק בסרטים. סרט עם הומור שמתכתב וקורץ לז'אנר סרטי טרנטינו המוכרים והאהובים המשלבים סגנון ייחודי אומנותי, מוקצן ואף ביקורתי. זהו סרט של פנטזיה בדיונית ויש להסתכל עליו ככזה בלבד. מאחלים לכולם שנה טובה".