בימים האחרונים סוחף את הרשת סכסוך מתוקשר ודי מפתיע בין שני כוכבים שלרוב לא נוהגים לזרוק רפש על אחרים - חובי סטאר ומשה דץ. שני אנשי הבידור השתתפו בעונה השלישית של תוכנית הריאליטי "היחידה" שעלתה אמש ב"הוט", ומסתבר שהם לא כל כך הצליחו להסתדר. דץ אמר כי סטאר הוא "זמר של שיר אחד באירוויזיון", והזמר השיב: "הוא זועק לתשומת לב על חשבוני".



לקראת עליית התוכנית סטאר התראיין בתוכניתה של איריס קול ברדיו 103FM והתייחס לעימות החריף: "לא אני התחלתי את זה. אם למשה דץ היה אומץ לדבר נגדי בעיתון, שלא יתפלא שאני נכנס בו במקומות אחרים. דץ הוא בן אדם מאוד לא נעים בעבורי, וכשבן אדם פותח עליי את הפה בצורה כזאת אין סיכוי שאני לא אענה לו. ציפיתי שבתור בן אדם שגילו כפול משלי, הוא יהיה טיפה יותר חכם ולא יתחיל סערה כזאת. הוא יודע טוב מאוד מה הוא עושה. זאת הבעיה עם דץ, הוא נורא אוהב להיתמם ואז אני יוצא המפלצת".





סטאר סיפר על צילומי העונה, שבה משתתפים גברים בלבד וביניהם ירון ברלד, מושיק עפיה ומשה דץ. "אני לא רגיל להיות רק עם בנים סטרייטים. בהתחלה לא הייתי עצמי כי לא היה לי עם מי להרים, ואני באמת קצת אחר מהקבוצה. מצד שני, אחרי שלושה ימים זה כבר לא שינה שום דבר".



כזכור, בראיון שהעניק דץ למוסף "7 ימים" התייחס השחקן לויכוח שהתפתח בינו לבין סטאר בתוכנית ואמר: "לבן אדם יש שיר אחד מהאירוויזיון והוא זכור רק משלוש הדקות שהיה שם". הזמר לא נשאר חייב ואמר בראיון ל-"Mako": "אני בן אדם וזמר של יותר משיר אחד באירוויזיון. אני מפורסם מ-2009, ובחיים לא נתקלתי בכזה דבר, שבן אדם יורד עלי ככה באופן אישי. הצילומים היו לפני שנה. מה הוא נזכר להגיב על זה עכשיו? ועוד ספציפית עליי, שזה מתחת לחגורה. לא הייתה סיבה, הוא זועק לתשומת לב על חשבוני".



"היחידה" תשודר מדי עבר בערוץ HOT3.