שליטה בלעדית: כמה שבועות אחרי עלייתה הפכה "האח הגדול" למובילת לוח השידורים בטלוויזיה המסחרית וגרפה את נתוני הצפייה הגבוהים ביותר כמעט ללא תחרות מהתוכניות האחרות, אך מאז שעלתה "נינג'ה ישראל" המצב השתנה. תוכנית הריאליטי האתגרי של אסי עזר ורותם סלע הצליחה לעורר עניין רב, לקבל אחוזי צפייה גבוהים, להציב תחרות לריאליטי הוותיק ואף לנצח אותו בחלק מהערבים. אמש, שבוע אחרי ירידת "האח הגדול" הצליחה שוב "קשת 12" לנצח בפער גדול ברייטינג, ולהוכיח ש"נינג'ה" היא התוכנית המובילה בטלוויזיה.



ברצועת הפריים-טיים, הובילה "נינג'ה ישראל" הצליחה בפעם השלישית ברציפות מאז ירידת המתחרה, הצליחה "ניגנ'ה ישראל" לעבור את רף 20 אחוזי הרייטינג ונחתה על נתון של 21.1 אחוזי רייטינג. מולה שיבצה הזכיינית "רשת" שידור חוזר של "משחקי השף" וקיבלה 4.7 אחוזים בלבד. שידור הלקט של "גב האומה" בערוץ עשר, לעומת זאת, קיבל 4.4 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 3.5 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 12.6 אחוזים ב"קשת 12" ו-6  אחוזים ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 7 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.2 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "משחק מילים" שגרפה 3.2 אחוזים ולקט "ארץ נהדרת" שגרף 6.5 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את שידור חוזר של "האח הגדול", קיבלה 2.7 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "המטה המרכזי" הגיע אל החדשות עם 4.9 אחוזים.