תקופת החגים בישראל ידועה כקשה במיוחד מבחינת הרייטינג עבור הגופים המשדרים. בין ראש השנה לסוכות רבים מן הצופים נמצאים בחופשות שונות בארץ ובעולם, ולא ממהרים להדליק את הטלוויזיה כבימי חול. הערוצים, שכבר מורגלים לנוהל החג, לא משדרים לרוב את תוכניות הדגל שלהם בימים אלו, כדי לא להפסיד פרקים יקרים על ימים שבהם לא יצליחו להשיג אחוזי צפייה גבוהים. וכך, במוצאי שבת האחרונה שידרו שלושת הערוצים המסחריים שידורים חוזרים ולקטים - "נינג'ה ישראל" בקשת, "שנות ה-80" ברשת ו"גב האומה" ב"עשר". אמש, הצליחה "קשת" להוביל עם נתון נאה יחסית לתקופה עם סרט הדוקו "רוצחות מבית טוב".



הסרט הדוקומנטרי חזר אל אחת הפרשיות שהרעידו את המדינה באמצע שנות ה-80 - רצח מלה מלבסקי על ידי חוה יערי ואביבה גרנות, וגרף 13.3 אחוזי רייטינג, נתון שלא מתקרב לזה של תוכניות הריאליטי הגדולות, אל בהחלט מהווה הצלחה למועד שיבוצו. נראה כי גל סרטי הדוקו-פשע שהחל עם "צל של אמת" מצליח ליצור עניין רב בציבור גם כשמדובר בפרשות בנות מעל 30 שנה.





בערוצים אחרים, משדר "גדולים מהחיים" של "רשת" השיג 7.5 אחוזים בלבד בפריים-טיים, "המקור" של ערוץ עשר קיבלה 3.4 אחוזים בלבד, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "הקו האדום" שהשיגה 4.2 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 12.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.1 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6.6 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.5 אחוזים.



אזינו לשיחה בתוכניתה של איריס קול בנושא שתשודר הערב (שני) ב־21:00 ב־103fm:



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם לקט של התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרף 8.5 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 9.8 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 4.6 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "אורלי וגיא" הגיע אל החדשות עם 3.9 אחוזים.