לפני כחצי שנה הודיע הזכיינית "קשת" כי המגיש חיים הכט, יסיים את תפקידו בתוכנית שהפכה למזוהה איתו ביותר - "יצאת צדיק". מאז הכט המשיך לעבוד על תכניות ופרויקטים נוספים בזכיינית, בהם עונה קצרה בת ארבעה פרקים לסדרה "נס ציונה אריזונה" וסרטים דוקומנטריים בהובלתו. אמש שודר ב"קשת" פרק פרידה מהכט שגרף נתוני רייטינג מרשימים.



במהלך הסדרה בחן הכט את אמינותם של מתקיני מזגנים, מכונאי רכב, חשמלאים, אינסטלטורים, טכנאי דודי שמש ועוד. התוכנית נערכה בשיטת המצלמה הנסתרת: שחקן מטעם התוכנית נשלח לקבל את שירותיו של בעל המקצוע הנחקר, וחיים הכט עקב אחרי המתרחש יחד עם מומחה מהתחום שקבע אם בעל המקצוע עושה את עבודתו ביושר. ופרק הסיום של התוכנית הצליח לגרוף נתון נאה של 14.2 אחוזי רייטינג.



מולו "דה וול" בהגשת צביקה הדר של הזכיינית "רשת" גרפה 6.3 אחוזים בלבד, "לעוף על המיליון" של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבלה 4.8 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם שידור של "קדם אירוויזיון ג'וניור" שקיבל נתון מאכזב של 3.5 אחוזים.



נועם דדון, זוכה קדם אירוויזיון ג'וניור. צלם : רונן אקרמן
נועם דדון, זוכה קדם אירוויזיון ג'וניור. צלם : רונן אקרמן



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 12.9 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.3 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.7 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שחזרה מפגרה וגרפה 8.1 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 10.5 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 5.8 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את תוכניתם של אורלי וגיא הגיע אל החדשות עם 4.5 אחוזים.