ברט קוואנו, מועמדו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לבית המשפט העליון, טען בטור שפורסם הלילה ב"וול סטריט ג'ורנל" כי "עדותי בסנאט הייתה אמוציונאלית מדי לפרקים". כמו כן, הוא כתב כי עדותו, במסגרת הדיון בתלונות שהוגשו נגדו בגין תקיפות מינית שביצע, לכאורה, "משקפת את התסכול העצום שלי מההאשמות המופרכות נגדי".



בתוך כך, השחקנית והקומיקאית האמריקאית איימי שומר נעצרה הלילה במהלך הפגנה נגד מינויו של קוואנו, זאת לצד 301 אחרים שהשתתפו במחאה שהתקיימה בוושינגטון הבירה. בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות נראית שומר כשהיא מתבקשת לעמוד בצמוד לקיר של אחד הבניינים באזור ההפגנה. 


 אתמול דווח כי חקירת ה-FBI בנוגע לטענות על תקיפה מינית מצדו קוואנו לא העלתה סימנים לפעילות לא הולמת. לאחר הפרסום הצטרפו גורמים בסנאט להערכות, בהם יו"ר ועדת המשפט בבית המחוקקים, צ'אק גראסלי, שטען כי החקירה "לא העלתה רמז לפעילות לא נאותה מצדו של קוואנו". בנוסף לכך אמר הסנטור הרפובליקני כי החקירה לא הציגה דבר שחברי הוועדה לא ידעו קודם לכן.

כזכור, מועמדותו של קוואנו לבית המשפט העליון, אחת הזירות החשובות ביותר בפוליטיקה האמריקאית, נראתה לפני מספר שבועות כבטוחה, בהתחשב בכך שהמפלגה הרפובליקנית שולטת גם בבית הלבן וגם בסנאט, אך טענות של שלוש נשים נגדו, שטענו כי המועמד תקף אותן מינית במהלך מסיבות בהן הוא שתה לשוכרה עם חבריו בתקופת לימודיו, איימו לשנות את התמונה.
 
בעקבות הטענות, הופעל לחץ רב על שלושה סנאטורים רפובליקנים שלא לאפשר את המינוי, ולאחר עדות בוועדת הסנאט של ד"ר כריסטין בלאזי פורד, אחת המתלוננות נגד קוואנו, שלא לתמוך במינוי, ואחד הסנאטורים, ג'ף פלייק הרפובליקני, התנה את אישורו של קוואנו בוועדת הסנאט בחקירת FBI בנוגע לטענות.