עתידו של ערוץ עשר עדיין לוט בערפל, כשהרשות השנייה טרם קיבלה החלטה אם לאשר את המיזוג עם "רשת". יו"ר ועד עובדי הערוץ, טל שורר, הסביר בשיחה הבוקר (שלישי) עם ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM מה מונע את המהלך: "ערוץ עשר ורשת הסכימו על מיזוג, הממונה על הגבלים שבדקה את ההיבטים הכלכליים בנושא אישרה את המיזוג וכעת הרשות השנייה הייתה אמורה לבחון את נושא התכנים. יושבת ראש הרשות השנייה החליטה לפתע שאינה מקבלת את חוות הדעת של הממונה להגבלים ודורשת לערוך בדיקה כלכלית בעצמה למרות שבכך היא חורגת מסמכותה. בכך תבזבז זמן יקר בו הבעלים מפסידים כסף רב מידי יום".



בהמשך ביקר שורר את יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, יוליה שַׁמָאלוֹב ברקוביץ', ואמר: "יוליה מראש טענה שהיא מתנגדת למיזוג וזה לגיטימי. מי שמתנגד למיזוג צריך להביא את המיזוג בהליך תקין ולהצביע נגד. לצערי הרב היא מורחת את התהליך בהליכים בירוקרטיים. ההתנהלות שלה תמוהה".



"כינסנו את העובדים לישיבה מיוחדת וסירנו להם על המצב", אמר שורר, והוסיף: "אני לא יודע אם מדובר בצעד פוליטי, אם יש כאן רשלנות או כוונת מכוון. נתניהו הודה בעבר שהוא ניסה לסגור את חדשות עשר. אינני יודע אם הוא עושה זאת גם הפעם. ההתנהלות של ברקוביץ' תמוהה ויש לזכור שהיא אישה פוליטית שנכנסה לקדימה ובהמשך התמודדה גם בפריימריז בליכוד".



"אם ערוץ עשר היה מגיע עם חוות דעת כלכלית של חברת ייעוץ כלשהי שטוענת שהמיזוג הכרחי, חובתה של הרשות לבדוק את הדברים בעצמה. במקרה זה הבדיקה התבצעה על ידי הממונה על ההגבלים שהוא המוסמך והמקצועי לבצע את הבדיקות הללו".



לסיום קרא שורר לנהל את ההליך הזה בתקינותו: "אנחנו מבקשים מהרשות השנייה לבצע את מה שהם מעוניינים לבצע עד חודש אוקטובר. כל יום בבוקר אנחנו נושמים נשימה עמוקה ומקווים שמשהו ייכנס. אם הרשות השנייה רוצה להרוג אותנו - שתהרוג. שלא תשאיר אותנו בחוסר הוודאות בו אנחנו נאלצים להיאבק יום יום על מה שקורה מחר בבוקר".