יש כמה סיבות לכך שכאן 11 לא צריך לייצר תוכניות מהסוג של “בואו לאכול איתי", והעיקרית שבהן היא שאינו בנוי לשלולית הזו. פורמט התוכנית המעודן מדי הופך אותה לכזאת שהיא תלויה לחלוטין במשתתפים. עד כמה שחכמי ההפקה יחפשו טיפוסים מועדים להתנגש אלה באלה, עדיין הם אינם יכולים להיות בטוחים שיקבלו את הסחורה שקיוו לה. בפרק שבו אין את לירז - מין רני רהב נשית מעקמת אף צדקנית חסרת מודעות מקובעת, הם תקועים עם ניגודי מטבח בין מרוקאים ופולנים, אפגנים ושוודים, וכל הטנגו הישן והמשומש עד זרא הזה.

בכאן 11 לא בנויים לכלוא למשל את הזוגות המשתתפים בדירה אחת למשך שבוע ולהעניק להם משימות שיסכסכו בינם לבין האחרים ובינם לבין עצמם. זה לא בדנ"א שלהם. אולי הם חושבים שלריאליטי נושך אין מקום בערוץ ציבורי שצריך לשמור על מכובדות. אולי הם מחפשים פשרה ובוחרים ללכת על הריאליטי המעודן יותר. אולי בכוונה הם לא מגייסים את האנשים הרעבים ליצור ריאליטי קשה. אולי הם לא מגייסים את האנשים המתאימים לא בכוונה - הם פשוט לא מבינים בזה, כי הם יותר חזקים ב"זמן אמת". ואולי הם חושבים שאין ברירה, חייבים ריאליטי בחיים, אז הם מסתפקים במוצר החלבי הזה שנקרא “בואו לאכול איתי".

תהיה הסיבה אשר תהיה, ההפסד של כאן 11 הוא כפול, וכאן לא צריך לחפש הסברים מקילים. “בואו לאכול איתי" כאמור חיוורת כשלעצמה, ובוודאי לא עומדת בתחרות מול, למשל, “חתונה ממבט ראשון" המשודרת בקשת במקביל לה. אי אפשר לקבל את זה שבערוץ ציבורי תיוצר תוכנית מסוגת ריאליטי שמראש אינה עומדת בתחרות עם ריאליטי בערוץ אחר. או שבכאן 11 ילכו עם הריאליטי רחוק הרבה יותר, או שיוותרו עליו לחלוטין וייצרו עוד “זמן אמת". את הכסף הציבורי שלי שיתכבדו ויפסיקו לבזבז.

"בואו לאכול איתי" - חלק א', עונה 4, 21:00, יום א', 23.2, כאן 11