השרה לשעבר ציפי לבני הודיעה הערב (שני) כי היא לא תתמודד בבחירות לכנסת ה-24. בסרטון שפרסמה ברשתות החברתיות הודתה לבני לתומכיה שהפצירו בה להתמודד.

"הפניות המרגשות שלכם ברשתות החברתיות ובכלל יצאו מליבכם ונגעו בליבי. אני יודעת שישראל חשובה לכם ושאתם באמת מאמינים שיש בכוחי להציל אותה בבחירות הבאות. לצערי הכוח להציל לא בידיים שלי, ולכן לא תראו אותי ברשימות שיוגשו השבוע לכנסת, אבל הוא כן בידיים של כולנו ביחד", אמרה לבני.

"אני מאמינה שכדי לנצח בבחירות, המחנה שלנו צריך להעמיד מפלגת שלטון גדולה שמורכבת מחיבורים, שנותנת פייט לנתניהו", אמרה השרה לשעבר והוסיפה: "עשינו את זה בעבר – הקמתי את המחנה הציוני, קראתי להקמת גוש שהפך לכחול לבן, וגם שילמתי על זה מחירים פוליטיים, אבל היו כאן 2 מפלגות שהתמודדו על השלטון ולא רק על השאלה מי תהיה המפלגה השנייה בגודלה".

לדבריה, "האחריות שלנו מחייבת אותנו לא רק לא להתפצל, אלא גם לא לזרוק קולות לפח – ולכן לפני שנתיים עזבתי את הפוליטיקה. אותם שיקולים שהנחו אותי אז הנחו אותי היום. לכן לא חזרתי עם מפלגה משלי, שרק הייתה מפצלת קולות, ולא עסקתי בהעברת מנדטים ממפלגה קטנה למלפגה בינונית באותו הגוש".

"ישבתי מאז היוודע הבחירות ושמעתי מה קורה – והבנתי לצערי, בערב סגירת הרשימות, שהקמת מפלגה גדולה כזו לא תהיה", אמרה לבני. "זה מצער. אם היא הייתה קמה אז כבר הייתי חלק ממנה. ולכל אלה שאומרים לי לחזור, אני רוצה לומר שלא כל מה שפורסם כהזדמנות באמת היה על השולחן".

לסיום אמרה, "אל תגידו עכשיו שאין למי להצביע – בואו נצביע כולנו. מנדטים זה אנשים שבאים להצביע, ואנחנו אלה שנשפיע על תוצאות הבחירות. יש אנשים שמייצגים את החזון והדרך שלנו. הם ראויים, ואנחנו צריכים לבוא ולהצביע להם. חייבים לעשות את זה כולנו".