יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט תקף היום (שלישי) את מגישת חדשות 12 קרן מרציאנו והאשים אותה בעיוות דברים שכתב בספרו על המלחמה בקורונה. בנט כינה את המעשה "חציית קו אדום" וכתב בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא "מצפה להתנצלות מפורשת ותיקון של חדשות 12 על מעשה זה".

"תארו לכם שמישהו אומר 'לא תרצח', וכלי תקשורת מוחק את המילה 'לא', ומשאירה את המילה 'תרצח'", כתב בנט. "כך ניסו לעשות לי אתמול בלילה בחדשות 12".

נפתלי בנט בריאיון על מחדלי הקורונה אצל קרן מרציאנו (צילום: חדשות 12)

"בשנים האחרונות אני ממעט לתקוף את התקשורת וסופג המון עיוותים ומתקפות, אך כאן חצו קו אדום של ממש", טען בנט. "הנה מה שקרה: התראיינתי אתמול בלילה אצל קרן מרציאנו, עיתונאית שאני מאד מעריך. באמצע הראיון היא הקריאה לי דבר 'מומחה כלשהו': 'טיסות אינן מדגרות קורונה. על סמך נתונים אלו, צריך לפתוח שוב את שמי ישראל כמה שיותר מהר'. ואז שאלה אותי: 'מה אתה חושב על הציטוט הזה?'"

"זכרתי שזה מתוך הספר שלי, ואמרתי זאת. אבל אז המראיינת תקפה אותי: 'איך זה מסתדר עם מה שאתה אומר בימים האחרונים על מחדל נתב"ג?' השבתי שזה רק חלק ממה שכתבתי בספר, והסברתי שכתבתי שחובה לקיים בדיקות לנוסעים כדי שיהיה אפשר לפתוח טיסות".

"סיימתי את הראיון, והגעתי לאוטו. שם פתחתי את הספר וראיתי שבפסקה אחת לפני הציטוט שהיא הביאה: "מי שמגיע ממדינה אדומה יידרש לבצע בדיקת קורונה כ-72 שעות לפני העלייה למטוס, ויבצע בדיקה נוספת עם נחיתתו". אתם קולטים? המראיינת האשימה אותי שאני בעד טיסות חופשיות בעוד שהשמיטה בכוונה את דרישתי לבצע בדיקות!"

"חברים, ככה לא נוהגת תקשורת מקצועית. אני מצפה להתנצלות מפורשת ותיקון של חדשות 12 על מעשה זה. הבוקר ח"כים בליכוד כבר מצטטים את זה כ"עובדה" כדי לכסות על הרשלנות הנוראה של הממשלה".

בנט סיכם וכתב: "לגופו של עניין—מחדל נתב"ג הוא כישלון נוראי של ממשלת נתניהו-גנץ-רגב, ולמרות שהתרענו בזמן אמת, אנשים אלו הכניסו אלפי חולים לישראל ללא *שום* בדיקה והביאו לכאן את כל המוטציות מכל העולם, כך שכיום 80% מחולי הקרונה בישראל נושאים את המוטציה הבריטית הרעה. אלפי ישראלים מתו לשווא בגלל מחדל זה. אלפי אחרים ישאו את נזקי הפוסט-קורונה לכל חייהם. רבבות בעלי עסקים איבדו את עולמם. כמה סבל לעם שלנו בגלל מנהיגות כושלת".