סיכויים גדולים לתקווה חדשה ברמת גן? "אי אפשר להגיד על גדעון סער בשום מצב שהוא אדם לא רלוונטי", אמר היום (שני) בראיון ל-103FM בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שהיה ממחנה סער בליכוד טרם התמנותו לתפקידו הנוכחי.

"ראש הממשלה אמר דברים כמו שלא היה כלום ואין כלום, אז לא צריך לקחת את מה שהוא אומר כתורה מסיני", הוסיף בתגובה לאמירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על כך שיו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, אינו מתמודד רלוונטי לראשות הממשלה. "זו התבטאות לא ראויה לראש ממשלה, למי שהיה שר בכיר ונבחר ברשימתו פעם אחר פעם במקום הראשון".

כרמל שאמה הכהן (צילום: משה שי פלאש 90)
כרמל שאמה הכהן (צילום: משה שי פלאש 90)

"כשהליכוד התרסקה, סער היה אדריכל השיקום שלה. על הפלטפורמה הזו הוא מנצח, עד הפעמים האחרונות, במערכות הבחירות בתוך המפלגה. קצת צניעות והכרת הטוב לא הזיקו מעולם לשום אדם", המשיך.

"אין ספק שסער היה במצב יותר טוב לפני חודשיים, אך מי שרוצה נתניהו - מצביע נתניהו", אמר עוד שאמה הכהן. "אי אפשר לשכנע אדם שמרוצה מהמצב הקיים - ולהפך. מי שרוצה שינוי במדינה, היחידי או בעל הסיכויים הטובים ביותר לעשות שינוי ולהקים ממשלה זה גדעון סער. יאיר לפיד הוא אדם מצוין, התנהל למופת בקמפיין ובקדנציה האחרונה, אך להצביע ליאיר לפיד זה להצביע לבחירות חמישיות. עם כל הרצון לשינוי, מספר המנדטים יכול להכניס אותנו למלכוד".

בנימין נתניהו, גדעון סער, נפתלי בנט (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
בנימין נתניהו, גדעון סער, נפתלי בנט (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

"הקמפיין של גדעון לא היה מוצלח, אין על זה ויכוח", הודה ראש עיריית רמת גן. "אם העם רוצה לאכול בחירות חמישיות, ולבזבז עוד כמעט 3 מיליארד שקלים, שיזרוק את הפתקים שמובילים לכך לקלפי. אין ספק, שאת הקמפיין שלנו לא ילמדו בתי ספר לקמפיינים".

כמה יצביעו בר"ג לתקווה חדשה?
"כנראה יצביעו מעל הממוצע הארצי. אני באמת מאמין שממשלה לא טובה, והיא גם לא טובה לעיר".

על סרטון הבוגדים אמר: "הסרטון והאלימות הם דבר נורא, וההכחשה של רה"מ הייתה מאוחרת מדי, מעושה ונראית מאולצת כדי לצאת ידי חובה, וזה לא גינוי ולא עצירת האלימות, אלא הזמנה לאלימות יותר גדולה ואני מקווה שהיא לא תקרה בקרוב ושנעבור את מערכת הבחירות בשלום, כי כולנו לבסוף עם אחד".