היועץ הבכיר שעבד עם בני גנץ ובנימין נתניהו, רונן צור, שוחח היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס לעריקים הפוטנציאליים לליכוד: "סתם לוחמה פסיכולוגית שמעוררת התרגשות מיותרת. נתניהו מנהל קמפיין ולוחמה פסיכולוגית מול צד שני מנומנם ועסוק בעיקר בשיחות קפה". על הקמפיין של יש עתיד נגד כחול לבן אמר: "מה ההגיון בזה?".

כשנשאל האם המתקפות של יש עתיד כלפי בני גנץ הן נבונות, השיב: "זה נבון אם אתה מעוניין להתאבד. הרי יצביעו לכחול לבן נגיד בין שלושה לחמישה מנדטים, כי זה בערך הטווח של הסקרים. נגיד שיאיר לפיד בקמפיין שלו מצליח להוריד את כחול לבן מתחת לאחוז החסימה, הוא יוריד אותה במנדט-מנדט וחצי, ושלושה מנדטים הלכו לאיבוד".

"בפוליטיקה יש עניין של אינטרסים, אם האינטרס הפוליטי-מפלגתי משרת את המטרה של לפיד, מה ההיגיון בזה שאתה מוציא ליריבך עין אחת ולעצמך את שתי העיניים? מה עשית בזה? אתה עלול להיקלע למצב בו שניים-שלושה מנדטים של כחול לבן הם שיחסרו לך לגוש חוסם ויבואו אליך בעוד שבוע-עשרה ימים ויגידו לך – 'נכשלת, טעית. עשית נזק בלתי הפיך'". כמו כן, הוא שלל את האפשרות לפיה גנץ מציל את מרצ: "יכולה להתפתח פה טרגדיה גושית מאוד גדולה ובסוף את מי יאשימו? את לפיד – 'ניהלת את זה בצורה לא מושכלת".

"תתארו לכם מה נספיק בארבע שנות כהונה". סרטון של יש עתיד

צור התייחס לתמלול של העיתונאי חיים לוינסון ('הארץ') מהקלטות הסתר של היועץ האסטרטגי ישראל בכר, שהוקלט בחשאי, לכאורה, על ידי הרב חבורה. "אני הופתעתי מדבר אחד שלגביו התיאור הפלסטי והמצמרר היה שתוכנן פיגוע המוני בבני גנץ ובכחול לבן על ידי גורם מאוד בכיר על פי הפרסומים, והפיגוע ההמוני הזה סוכל על ידי באופן לא מתוכנן הרב חבורה שעשה פיגוע קטן במקום גדול".

לדבריו, "נכון שזה היה פיגוע קשה ביותר, אבל האירוע שתוכנן היה יכול להיות הרבה יותר גדול. צריך לשאול מדוע זה נעשה, למי היה אינטרס. הגרסה שהושמעה כאילו מדובר בפח שטמן הרב חבורה ולא היה ידוע למעורבים בו על הכוונות, אני לא בטוח שזו גרסה נכונה".