לאחר הכרזתם של שר הביטחון בני גנץ ושר המשפטים גדעון סער על רשימתם המאוחדת, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף אותם ואמר כי "אנחנו בליכוד לא מתערבים באיך השמאל מחלק את הקולות שלו". ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) התארח הבוקר (שני) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והמשיך את הקו של יו"ר מפלגתו: "איחוד אנטי ביבי החדש".

"אני חשבתי שזה קצת הזוי בעיניי שגנץ מה שנקרא הציל את סער מלהתרסק מתחת לאחוז החסימה. בעיניי האיחוד הזה מצוין בשבילנו, סער לא זוכה להמון פופולאריות בלשון המעטה, ועניין זה יכרסם בתוצאה של האיחוד הזה", הוסיף קרעי.

הוא המשיך לתקוף את הרשימה המאוחדת ואמר כי "הם מנסים להסתיר את זה שהממשלה היחידה שלהם זה לשבת עם רע"ם והמשותפת. אין להם שום דרך אחרת להקים ממשלה, אחרת גנץ היה בא ומקים ממשלה עכשיו ולא היה גורר אותנו לבחירות. גנץ הציל משום מה אני לא יודע למה את סער, וזה רק לתועלתנו".

קרעי פסל ישיבה עם גנץ וסער, לטענתו בשל פסילתם את נתניהו והליכוד: "מעולם לא החרמנו אנשים על בסיס פרסונלי. התשובה היא לא, כי הם מחרימים אותנו, אחרת לא היינו הולכים לסבב הזה של הבחירות. עכשיו הם בקמפיין בחירות, מה קרה לפני שבועיים? כולם החרימו את נתניהו על בסיס אישי".

חבר הכנסת פסל על הסף ישיבה של הליכוד תחת גנץ כראש ממשלה, והמשיך לתקוף את חברי הקואליציה: "תראה את המערכת הפוליטית שלנו, איך היא ניקתה את הנדל שמכר את עמו ומולדתו, את כהנא שפגע ביהדות, את אלי אבידר השונא הגדול שכולו נוטף ארס ושנאה, את בנט הנוכל שעשה כאן מעשה שלא יעשה. המערכת מנקה את עצמה והציבור מבין ורואה את זה".