יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר שוחח היום (שלישי) עם ענת דוידוב וגולן יוכפז בתכניתם ב־103FM לאחר שקרא אתמול קרא לאיחוד רשימות בין המפלגות עוצמה יהודית, הציונות הדתית, נע"ם והבית היהודי, והתייחס למהלך. 

"יש לי כוח ברוך השם, עוצמה יהודית הפכה להיות מפלגה עם הרבה מאוד כוח. עשיתי את מסיבת העיתונאים אתמול כי ראיתי את השמאל מתאחד ועיני כלות. אני לא מבין למה הם יכולים להתחבר ואנחנו צריכים לגרור ולגרור", הסביר בראשית השיחה והדגיש כי הוא נכון לוותר על המקום הראשון בשביל האחדות: "אני רוצה לשבת כמה שיותר מהר ולסגור, לא מגיע לציבור ש־10 דקות לפני סגירת הרשימות, נעשה משא ומתן. למה זה מגיע לעם ישראל? למה זה מגיע למצביעי הימין? אם אלך לפי המתווה של גדעון סער, שבכלל לא עובר את אחוז החסימה ובכל זאת מקבל הרבה מאוד מקומות בכחול לבן, הייתי צריך לבקש 8 מקומות מתוך 10 - אבל אני לא עושה את זה".  

בהמשך, הוסיף ח"כ בן גביר: "ההצעה שלי בנויה על הבסיס של ההצעה של סמוטריץ' - בואו נעשה מחקר. ניקח אנשי מקצוע בלתי תלויים, נלך לכל המצביעים הפוטנציאלים של הימין ונשאל אותם. אני מוכן לקבל כל תוצאה. גם אם אגיע ראשון, אני אוותר לו על מקום הראשון. אבל אני וסמוטריץ' לא מדברים כבר שבועיים, רק בשבוע שעבר דיברנו על עניין טכני. בדיוק בגלל זה עשיתי את מסיבת העיתונאים, אנחנו חייבים לשבת".

עוד הדגיש יו"ר עוצמה יהודית ש"אנחנו צריכים לנצח את הבחירות, אני מרגיש רק בעלייה. הציבור מאמין לי, הציבור יודיע שאני לא אחד בפה ואחד בלב. דבר אחד לא ברור לי - איך יכול להיות שאנחנו לא יושבים ולא סוגרים את הדבר הזה? סמוטריץ' בחור נפלא ופוליטיקאי חכם, חשוב לי שננצח את הבחירות".

כשנשאל על השתתפותו בחתונתו של אלאור אזריה, אמר: "אני לא התחלתי לחשוב על הדעות הפוליטיות שלי אתמול או שלשום, אני בציבוריות הישראלית כבר 30 שנה ועזרתי לאלאור עוד לפני שבכלל חשבתי להיות חבר כנסת. עד כמה שאני יודע, הייתי הפוליטיקאי היחידי שהגיע - למה? כי אני לא מפחד מהתקשורת, אני לא מפחד שישאלו אותי שאלות. באמת מפחיד ללכת לחתונה ויום למחרת לקבל מתקפה על כך שהוא הרג פלסטיני, אבל אני מגיע למקומות האלה בגאווה גדולה ומחבק את משפחת אזריה. אני חושב שאחד המראות הכי משפילים שהיו במדינת ישראל, הייתה לראות אותו עם אזיקים - ירדו לי דמעות".