הפריימריז לראשות מפלגת העבודה החלו היום (שני) בשעה 10:00 בבוקר, ומתפקדי המפלגה יוכלו להצביע עד לשעה 19:00 בערב. המתמודדים הם היו"ר המכהנת, שרת התחבורה, מרב מיכאלי ומזכ"ל המפלגה, ערן חרמוני. שר התפוצות, נחמן שי, התארח בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והביע את תמיכתו במיכאלי: "הדבר החשוב שאני רואה ב"העבודה" היא יציבות והמשכיות, שני מרכיבים שנעדרו מהמפלגה שנים לאחור".

עוד הוא הוסיף כי "זה משהו טוב, נוכח כל מיני זעזועים במפה הפוליטית. אנו עומדים, אמנם כמפלגה קטנה שמצפה לגדול, אך שלמים עם עצמנו. יודעים שעשינו עבודה טובה ורוצים להמשיך עם זה".

שר התפוצות המשיך להסביר את תמיכתו החד משמעית ביו"ר המכהנת: "מרב עשתה ועושה טעויות, אף אחד לא נקי, אך היא ניהלה נכון את הסיעה והמפלגה. עבדנו יפה ביחד, ידענו לייצב את הקואליציה שלצערי נפלה בגלל אי יציבות". כמו כן, הוא גם הדגיש כי "נעשה כל מאמץ כדי שנתניהו לא יחזור, נלך בכל הכוח כדי להבהיר שקואליציה כזו או דומה לה שלא כוללת את הליכוד היא הראויה למדינת ישראל". 

בדומה למיכאלי, שי הביע את התנגדותו לאיחוד אפשרי עם מרצ לקראת הבחירות: "האיחוד הקודם לא הוסיף לנו מנדטים, אנו 13 מנדטים יחד עם מרצ, זה כוח גדול ואנו רוצים להגדיל אותו. אני באמת חושב שאנו יכולים לצרף אלינו קולות, בעיקר מכחול לבן, שם המצביעים שלנו, הם שלנו. מרצ שמאלה מאיתנו. אנחנו מכבדים אותם, רוצים בשרידותם, אבל רוצים לשמור על מפלגת העבודה. כל הסקרים צריכים להילקח בעירבון מוגבל".