לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: אדי כהן.

אדי כהן מתמודד לרשימת הליכוד בכנסת 

מי אני?

"שמי אדי כהן, מזרחן וחוקר העולם הערבי. נולדתי וגדלתי בביירות שבלבנון. משפחתי נמלטה לצרפת לאחר שאבי נרצח ע"י החזבאללה ובשנת 95 עליתי לארץ. עבדתי במשך 15 שנים בקהילת המודיעין ובשנים האחרונות אני מוביל באופן לא רשמי את ההסברה של מדינת ישראל לעולם הערבי. המסרים שלי ברשתות החברתיות מגיעים לקהל עצום, כולל למנהיגים ערביים (כ-100 מיליון כניסות לחשבון הטוויטר שלי בערבית בחודש).

למה לבחור בי?

"מדינת ישראל מתמודדת למעשה עם תהליך של פלסטיניזציה שאת אותותיו ראינו ב'שומר חומות'. זה מתחיל מחברי הכנסת הערבים שמסיתים נגד המדינה ואזרחיה, עובר למכונת השקרים הפלסטינית וזה מורגש היטב ברחוב הערבי בארץ שלנו ובחו"ל. אין כיום בליכוד מזרחן שמכיר היטב את העולם הערבי, את תרבותם ואת דתם ולכן החלטתי להתמודד בפריימריז הקרובים. וכאן, מתפקדי הליכוד, אני צריך את תמיכתכם. אתם יכולים לשנות את המציאות ולהצביע לי".

פרט שלא ידעתם עלי

"לאחרונה נבחרתי ע"י העיתון הסעודי Arab News כאיש השני המשפיע ביותר בעולם הערבי".