לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: מאיה נורי.

מאיה נורי, מתמודד לרשימת מפלגת העבודה

מי אני?

"אני עורכת דין,  חברת מועצת העיר תל אביב יפו ומקדמת את תחום הנגישות בעיר. במועצת העיר אני מחזיקה בתיק הצעירים ומקדמת פתרונות למצוקת הדיור ומדיניות שכירות שפויה. אני מנהלת מאבק בדירות ה-Airbnb, קידמתי הצעה ליצירת יחידת אכיפה לדירות לא ראויות למגורים. כחברה בוועדת התכנון והבניה אני מקדמת דיור בר השגה, דיור ציבורי ועוד. בתחום הנגישות מאז שהתחלתי לקדם את תפיסת העולם החדשנית, עיריית ת״א יפו עוברת מהפכת נגישות חשובה ומרגשת".

למה לבחור בי?

"גדלתי והתחנכתי בתנועת העבודה, נבחרתי ליו״ר תא אופק באוניברסיטת בן גוריון ואז ליו״ר המשמרת הצעירה בת״א יפו. כשאהיה בכנסת אפעל למען כל אזרחי המדינה, כפי שאני עושה למען תושבי העיר ת״א יפו". 

"חמשת נושאי הדגל שאקדם בכנסת: קידום שכירות הוגנת; נגישות; חינוך חינם לגיל הרך; חיזוק העבודה המאורגנת; קיצור תורנויות המתמחים לרפואה".

פרט שלא יודעים עלי
"אני משחקת כדורסל פעם בשבוע".